Atlas Rabac - putnička agencija

Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji

DIREKT INFORMATOR/PRESS/2020

 

 

 

Uz ove savjete, izbjeći ćete većinu neugodnih situacija!
Radite u call centru, tehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim klijentima?

 

Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji:

-Reagirajte brzo - samoinicijativnost u prvom trenutku je vrlo bitna, vi trebate napraviti prvi korak u kriznom trenutku.
-Održavajte komunikaciju - ne smijete prekidati komunikaciju dok ne postignete zadovoljstvo druge strane.
-Ponudite alternativno rješenje – kad klijenta morate preusmjeriti kolegama,
-budite sigurni da ga preusmjeravate pravoj osobi i provjerite je li klijentov problem riješen.
-Preuzmite odgovornost – bez obzira smatrate li se krivim ili ne preuzmite odgovornost za situaciju koja je nastala.
To će vam olakšati njeno rješavanje.
-Budite iskreni – druga strana sigurno zna kada ste iskreni, a kada ne. Laganje u kriznom momentu
je znak profesionalne nezrelosti. Trebate biti iskreni.
-Priznajte grešku – ako ste pogriješili trebate se ispričati drugoj strani.
-Tako ćete smiriti situaciju i održati povjerenje.
-Zadržite klijenta – vaša je obaveza nakon situacije zadržati klijenta.
-Ne libite se pozvati ga opet i uvjeriti se da je ostao zadovoljan.

 

2020@Copyright   All right reserved - Created by ProBiz / Direkt informator

I-CBS/Direkt Info

pixbay

DIREKT INFORMATOR



Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu

Izrađujemo WEB stranice!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK