Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji

DIREKT INFORMATOR/PRESS/2020
Uz ove savjete, izbjeći ćete većinu neugodnih situacija!
Radite u call centru, tehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim klijentima?
Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji:
-Reagirajte brzo - samoinicijativnost u prvom trenutku je vrlo bitna, vi trebate napraviti prvi korak u kriznom trenutku.
-Održavajte komunikaciju - ne smijete prekidati komunikaciju dok ne postignete zadovoljstvo druge strane.
-Ponudite alternativno rješenje – kad klijenta morate preusmjeriti kolegama,
-budite sigurni da ga preusmjeravate pravoj osobi i provjerite je li klijentov problem riješen.
-Preuzmite odgovornost – bez obzira smatrate li se krivim ili ne preuzmite odgovornost za situaciju koja je nastala.
To će vam olakšati njeno rješavanje.
-Budite iskreni – druga strana sigurno zna kada ste iskreni, a kada ne. Laganje u kriznom momentu
je znak profesionalne nezrelosti. Trebate biti iskreni.
-Priznajte grešku – ako ste pogriješili trebate se ispričati drugoj strani.
-Tako ćete smiriti situaciju i održati povjerenje.
-Zadržite klijenta – vaša je obaveza nakon situacije zadržati klijenta.
-Ne libite se pozvati ga opet i uvjeriti se da je ostao zadovoljan.
2020@Copyright All right reserved - Created by ProBiz / Direkt informator
I-CBS/Direkt Info
pixbay