Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji

DIREKT INFORMATOR/Press/2020
Uz ove savjete, izbjeći ćete većinu neugodnih situacija!
Radite u call centru, tehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim,
zahtjevnim i ljutim klijentima? Količina stresa na poslu vam je ponekad neizdrživa?
Postoji rješenje!
Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji:
Reagirajte brzo - samoinicijativnost u prvom trenutku je vrlo bitna, vi trebate napraviti prvi korak u kriznom trenutku.
Održavajte komunikaciju - ne smijete prekidati komunikaciju dok ne postignete zadovoljstvo druge strane.
Ponudite alternativno rješenje – kad klijenta morate preusmjeriti kolegama,
budite sigurni da ga preusmjeravate pravoj osobi i provjerite je li klijentov problem riješen.
Preuzmite odgovornost – bez obzira smatrate li se krivim ili ne preuzmite odgovornost za situaciju koja je nastala.
To će vam olakšati njeno rješavanje.
Budite iskreni – druga strana sigurno zna kada ste iskreni, a kada ne. Laganje u kriznom momentu
je znak profesionalne nezrelosti. Trebate biti iskreni.
Priznajte grešku – ako ste pogriješili trebate se ispričati drugoj strani.
Tako ćete smiriti situaciju i održati povjerenje.
Zadržite klijenta – vaša je obaveza nakon situacije zadržati klijenta.
Ne libite se pozvati ga opet i uvjeriti se da je ostao zadovoljan.
2019@Copiright All right reserved. Created by ProBiz / Direkt Informator
Direkt Info
foto/facebook