Atlas Rabac - putnička agencija

Influenceri će morati potražiti druge poslove, a ni Airbnb-iju se ne piše najbolje

DIREKT INFORMATOR/POSAO/2019

 

 

 

Influenceri će morati potražiti druge poslove, a ni Airbnb-iju se ne piše najbolje

Goldman Sachs je obavio opsežno istraživanje stažista iz generacije Z (Gen Z) i ustanovio je da vole kanabis, ali ignoriraju influencere.
Goldman Sachs je ispitao 1.800 svojih pripravnika diljem svijeta i otkrio iznenađujuće rezultate o njihovim pogledima na život, piše Markets Insider.

Istraživanje je postavljalo pitanja, od toga - što će imati najveći globalni utjecaj u 10 godina, do - je li više vole hotele ili Airbnb.

Goldman Sachs istaknuo je nekoliko ključnih nalaza: 85% se zalaže za legalizaciju kanabisa za medicinsku uporabu i 48% je globalno za legalizaciju rekreacijske upotrebe, dok je 72% stažista podržalo drugi referendum o Brexitu. Samo 4% je navelo da su influenceri utjecali na njih pri donošenju odluka o kupnji.

Dakako, postupak odabira za staž u spomenutoj banci smatra se jednim od najstrožih u svijetu financija - zato je ovaj dio generacije Z (od 16-24 godine) vjerojatno obrazovaniji, usmjeren prema rezultatima i konkurentniji od prosjeka.

Ispod su nalazi Goldmana o njegovim pripravnicima.

Tko su oni

1.800 pripravnika Goldman Sacha dolaze iz različitih zemalja i dijelova svijeta. Dolaze iz 465 sveučilišta, govore 46 različitih jezika, a studirali su 61 različitih područja znanosti. Bilo je malo više žena (54 posto) nego muškaraca koji su preuzeli pripravničke uloge u banci.

Brendovi ispred proizvoda

Kada je u pitanju kupovina proizvoda, pripravnici su cijenili marku nad proizvodom. 41% smatra da je marka najvažnija, dok je 26% reklo da je sam proizvod. Zanimljivo je da je samo 4% navelo da su im influenceri pomogli u donošenju odluka.

Hoteli ispred Airbnb-a

Kad su putovali, stažisti su radije boravili u hotelima, a 2/3 ih je favoriziralo ispred druge vrste smještaja. Airbnb većini nije privlačan, samo 29% je reklo da ga preferira.

Boce s vodom i san su im važni

San im je najvažniji faktor, više od trećine želi osam sati spavanja. 18% je reklo da im treba kofein, a 14% da im je boca vode ključna.

Što se tiče karijere, veličina poslodavaca im nije bitna nego to što rade

Kad je riječ o karijeri posao koji obavljaju (98 posto) i rad s pravim ljudima (96 posto) im je najvažniji. Veličina poslodavca nije im toliko važna (29 posto), niti sloboda da za posao oblače što žele (32 posto).

Balans posla i života

Kada su u pitanju ravnoteža između posla i života, prijatelji i obitelj izašli su na vrh s gotovo dvije trećine koji žele provoditi vrijeme s voljenim osobama. Biti u stanju prestati razmišljati o radu došao je na sljedeću najvišu razinu prioriteta (17 posto).

Samo trećina je izjavila kako misli da će se američko gospodarstvo poboljšati

Povjerenje u ekonomiju nije rasprostranjeno među američkom generacijom Z (34 posto). Izvan Amerike 55% stažista pak vjeruje u poboljšanja.

Favoriziranje legalne uporabe droga najviše u Americi (59 posto)

85% pripravnika podupiralo je legalizaciju kanabisa za medicinsku uporabu, dok ih je gotovo polovica (48 posto) htjela da bude legalno i za rekreacijsku upotrebu.

Najtraženija vladina akcija je u vezi s klimatskim promjenama

Pripravnici su najviše željeli poduzeti nešto u vezi klimatskih promjena. 83% željelo je porez na emisije ugljika.

Brexit ne znači Brexit

Kada je riječ o Brexitu, stažisti su se mnogo više zalagali za drugi referendum (72 posto). Stažisti u Europi, Bliskom Istoku i Africi bili su nešto više naklonjeni - 76 posto.

AI će napraviti najveći utjecaj

Možda nije iznenađujuće da su pripravnici banke smatrali da će najveća promjena u budućnosti biti uporaba umjetne inteligencije. 31% je reklo da će to biti klimatske promjene, 9% nedostatak resursa i 6% cyber-kriminal.

Ambiciozni su

Ne iznenađuje ni da su stažisti u jednoj od najprestižnijih svjetskih investicijskih banaka - ambiciozni. Oko 60% je reklo da želi pokrenuti posao. A 92% je reklo da želi raditi najviše za pet ili još manje poslodavaca tijekom svog života.

 

I:Poslovni/Direkt INFO

Foto: Getty Images



DIREKT INFORMATOR



Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu

Izrađujemo WEB stranice!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK