On Sir Richard Francis Burton`s Trail

5 koraka do poslovnog uspjeha u prodaji

DIREKT INFORMATOR/PRESS/2019

 

 

 

5 koraka do prodajnog uspjeha

Umijeće prvog kontakta
Prvi kontakt je onaj presudni čimbenik koji čini razliku između uspješnih pregovora i pognute glave spuštene k podu s mišlju: „Hm"gdje sam opet pogriješio/la?“ Ljudi su vizualna bića i potrebno je 10 – 15 sekundi kako bi stekli dojam o potencijalnom poslovnom partneru. Ulaznica za daljnji poslovni razgovor vrlo je kratka i moramo ju iskoristiti na pravi način! Neizostavni osmijeh, prirodan, naravno, ne cerenje od uha do uha, temelj su dobrog prvog kontakta. Pomaže i bjelina svježe održavanih zubi. Čvrsti stisak ruke (bez obzira na spol), govori o karakteru pregovarača, a dlan mora biti u vodoravnom položaju. I uvijek prva rečenica treba biti kratka i izraziti zahvalnost: „Hvala što ste odvojili vrijeme g. Mariću!“

Pozitivan prodajni razgovor
Pravo je umijeće voditi pozitivan prodajni razgovor u vremenima krize i sveopćeg beznađa. Kako to učiniti? Nikada ne potvrđivati kupčeve riječi o propasti klimanjem glave i podržavati ga u govoru o bez smislu privatnog poslovanja. Bit će bolje! Preko trnja do zvijezda! Svako putovanje počinje prvim korakom! Ovo su samo primjeri pozitivnih rečenica koje moramo ubaciti u „juhu“ razgovora. Zapamtimo: „Niti vrag nije tako crn, kakav se isprva čini!“

online-akademija

Odgovaranje na prigovore
Zapamtimo samo jednu činjenicu! Kada netko nije za nas zainteresiran, neće nam niti prigovarati! Ovo mora biti mantra svih ljudi u prodaji. Bez prigovora ne ide. Pravilan postupak uključuje: Saslušati sugovornika bez prekidanja, pozorno. Odgovoriti na prigovor. Postaviti pitanje je li partner zadovoljan odgovorom i nastaviti razgovor. Neuvježbani pregovarač zaboravlja pitati sugovornika je li zadovoljan!

Zaključenje prodaje
Alternativa, alternativa, alternativa. Tri su čarobne riječi uspješnog zaključenja prodaje. Izravno postavljeno pitanje najčešće će značiti i odbijanje, a kasnije i spuštenu glavu zajedno s torpediranim egom. Želite li isporuku odmah ili na neku drugu adresu? Plaćanje gotovinom ili na rate? Zelena ili crvena boja? Nikada ne propustite ponuditi alternativu. Smanjit ćete odbijanje za 30 posto!

Post prodaja
Često zaboravljena. Uključuje potpunu brigu o klijentu nakon kupoprodajnog procesa. Učinili ste pravu stvar! Ovo nije plaćanje, već investicija! Prve su rečenice nakon prodaje. Naravno, kupcu treba ponuditi što više usluga za cijenu jedne i nikada ga ne zaboraviti. Za Božić, blagdane, rođendan, obljetnicu kupovine. Zaboravljeni kupac, ubrzo zaboravlja Vas, poput razočarane mladenke!

 

I:https://businesscentar.com/5-koraka-do-prodajnog-uspjeha/Direkt INFO

foto/Arhiva/businscentar

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK