Atlas Rabac - putnička agencija

Kako napuniti apartmane da vam maksimalno

DIREKT INFORMATOR/PRESS/2019
 
 
 




Uredili ste apartmane, sredili sve birokratske zavrzlame i sad slijedi najteži dio – kako privući goste. Privatnim iznajmljivačima uz tradicionalne načine oglašavanja
 danas su na raspolaganju brojni online kanali. Međutim ta raznolikost često zna dovesti u nedoumicu što izabrati. Je li pametno ulaziti u poslove s agencijama popuniti apartmane?
bookinglogo airbnb 
 Ili nekog drugog ili se pak samostalno oglašavati?
 
 

Provizija ovisi o agenciji i modelu suradnje koji imaju dogovoren s iznajmljivačem.

'Neki će reći da uzimaju od 20 do 30 posto od cijene smještaja. Iz iskustva znam da to može biti od 50 posto vaše tražene cijene smještaja, pa do 50 posto nadogradnje na vašu cijenu smještaja, i sve vrijednosti između. Provizija ne bi trebala biti bitna ako se radi o kvalitetnoj agenciji za koju vidite da puno ulaže u promoviranje smještaja i dovodi vam goste', ističe Kontin.

Najbolji način pronalaska odgovarajuće agencije jest taj da glumite sami sebi idealnog gosta. Putem Googlea pokušajte naći smještaj u svom kraju i u pravilu svi rezultati i agencije u top 10 tih rezultata bi vam trebali biti zanimljivi za razmatranje pokretanja suradnje s njima


Prednosti samostalnog oglašavanja
Kontrola nad informacijama i oglasom glavna je prednost samostalnog oglašavanja. Sve podatke, fotografije, i druge informacije možete dinamično prilagođavati potrebama tržišta, ističe Kontin.

Ako se prati statistika uspješnosti oglasa, iznajmljivač može u realnom vremenu reagirati i tako maksimalno iskoristiti trenutačno stanje za vlastitu korist i primanje novih upita.

'Direktan kontakt također je po meni jedna od prednosti jer gosti vole stupiti u kontakt s domaćinom prije no što dođu, ali i sam domaćin može odmah po viđenoj konverzaciji s gostom brzo reagirati i prilagoditi ponudu kako bi povećao šanse iznajmljivanja smještaja', objašnjava Kontin.

Mane su solo oglašavanja financijske i vremenske prirode jer je za samostalno oglašavanje u pravilu potrebno izdvojiti veća financijska sredstva (nekada od par stotina kuna, nekada i par tisuća) te je potrebno odvojiti i dosta vremena za kontrolu uspješnosti raznih promotivnih kampanja i troškova oglašavanja. A potrebna je i stalna edukacija iznajmljivača jer jedino tako se mogu pratiti najnoviji trendovi u web-promociji.

'Najbolje bi bilo kombinirati oboje. Naravno prilikom takve kombinacije samostalnog web-oglašavanja i suradnje s agencijama treba vidjeti koji vam pristup donosi bolje prinose i koji model vam je važniji te sukladno tome odrediti u kojem omjeru ćete se nakloniti agencijama, a u kojem omjeru samostalnom oglašavanju. Iznajmljivač može bez problema raditi i s 20 agencija koje s njim rade samo na upit. Ali rad s pet agencija koje od vas zahtijevaju realno održavanje zauzetosti smještaja već je puno zahtjevniji posao. I kada se on poveže s velikim brojem upita od samostalno oglašenog smještaja, dobiti ćete dnevno i nekoliko sati posla', upozorava Kontin.

Trebate li imati svoju web-stranicu?

Ciljani oglasi s kojim ne možete pogriješiti
Kao dobar primjer samostalnog oglašavanja može se istaknuti Google AdWords. Ciljani oglasi usmjereni gostima koji u istom trenutku traže uslugu koju oglašavate nešto je s čime ne možete pogriješiti.

On smatra kako je vrlo važno imati web-stranicu bez obzira na to ima li ona jednog posjetitelja mjesečno ili deset tisuća. Samo tu možete imati potpuno kontrolu nad svojom ponudom

'Agencije iz ovih ili onih razloga mogu prestati biti zanimljive gostima za vaše područje i smještaj. Čak i same agencije zbog raznih pravila vas mogu privremeno ili trajno izbaciti iz svoje ponude. Web katalozi također. Tu su i drugi nepredvidivi faktori. Jedino vam je web-stranica u vašoj apsolutnoj kontroli i ako se ikada nešto desi, uvijek možete sve promotivne radnje preusmjeriti na nju', naglašava Kontin.

Dodaje kako po tom pitanju nisu ništa sigurnije društvene mreže poput Facebooka ili Twittera zbog stalnih promjena uvjeta poslovanja i broja ljudi koji ih na određeni način koristi.

'Bez obzira na to, društvene mreže, pogotovo Facebook, danas su nezaobilazan dio svake promocije i broj ljudi koji se preko njih s vama može povezati, krenuti otvoreno komunicirati i dijeliti mišljenje je ogroman i jednostavno nema poslovnog smisla ignorirati ih', kaže Kontin.

Fotografija, fotografija i samo fotografija

Oglašavali se vi samostalno, putem agencija ili društvenih mreža, presudno je da svaki oglas ima dobru, kvalitetnu fotografiju. Danas se na tome prolazi ili pada.

'Jednim smo testom prije par godina na desetak odabranih kvalitetnih fotografija preko jednog web-kataloga i promocije preko Facebooka uspjeli primiti oko 100 novih upita gostiju u samo tri dana za jedan smještaj. To je jako zavidan broj upita za neplaćenu reklamu Facebooku', ističe Kontin.

Uz fotografije druga je najvažnija stvar točnost informacija o smještaju, jer to je nešto što ne možete promijeniti i zato je potrebno da su informacije točne. Dobro ih je uvijek ljepše prezentirati nego pukim nabrajanjem ponude, ali bitno je da su informacije točne. I na kraju je bitan jasno vidljiv način kontakta gosta s iznajmljivačem.

 

t-portal/Direkt INFO

foto:Facebook/Lovište/TZO

 
 
 

DIREKT INFORMATOR



Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu

Izrađujemo WEB stranice!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK