Atlas Rabac - putnička agencija

Oznaka '0km' na proizvodima pobudila je interes

DIREKT INFORMATOR/PRESS/2019

 

 

 

Oznaka '0km' na proizvodima pobudila je interes
Cilj je bio da poljoprivrednici iskoriste nove trendove u nabavi hrane, izravnom prodajom proizvoda na lokalnom turističkom tržištu.
Oznakom '0 km - creski proizvod' od sredine srpnja poljoprivredni proizvođači ovog ponajvećeg jadranskog otoka jamče posjetiteljima lokalno uzgojeno voće i povrće.

Otočno voće i povrće prodaje se na štandu na glavnom creskom trgu i u lokalnoj voćarni koja dio asortimana nabavlja od lokalnih proizvođača, a cilj oznaka je olakšati plasman i kupcima ponuditi kvalitetan, lokalno uzgojen proizvod. Oznaku 0 km- creski proizvod i slogan "Uživajte u svježem i lokalnom" osmislila je Otočna razvojne agencija (OTRA) u suradnji s Ulikom, lokalnom udrugom za razvitak poljoprivrede i agroturizma, a za označavanje u voćarnama pripremljene su pločice A3 i A4 formata.

Olakšano prepoznavanje
"Razvoj oznake rezultat je realizacije jedne od mjera koja je u cilju intenziviranja promidžbenih aktivnosti bila planirana u Poljoprivrednoj strategiji Grada Cresa. Ideja je bila promovirati kratki lanac prodaje s obzirom na to da je danas u mnogim zemljama zapadne Europe nabava hrane iz kratkog lanca već prilično raširena praksa, naročito za proizvode poput voća i povrća. Cilj je bio da creski poljoprivrednici iskoriste nove trendove u nabavi hrane, prvenstveno izravnom prodajom proizvoda na lokalnom turističkom tržištu, čime bi ostvarili i nešto veće cijene u odnosu na veleprodaju.

Kako bi se potrošačima olakšalo prepoznavanje lokalnih proizvoda, razvijen je poseban zajednički žig kratkog lanca pod nazivom Creski proizvod - 0 km", objašnjava Ugo Toić, ravnatelj OTRA-e. Oznaku zasad koriste četiri proizvođača voća i povrća, a Toić napominje kako je ova sezona zamišljena kao testna faza u kojoj će promatrati rekacije potrošača i korisnika te prikupljati komentare i sugestije za unapređenje cijelog sustava dodjele oznake i njene promidžbe.

"Reakcije gostiju su vrlo pozitivne, Talijani odmah prepoznaju značenje i vrijednost znaka s obzirom na to da se slične oznake već neko vrijeme koriste u mnogim talijanskim regijama. Ostali strani gosti često pitaju radi li se o lokalnim proizvodima kako bi se dodatno uvjerili da su dobro shvatili poruku, a domaći gosti su pozitivno iznenađeni. To se posebice odnosi na proizvode koji se prodaju u voćarni, jer je prije bilo gotovo nemoguće razlikovati lokalne proizvode od onih koji su nabavljeni od veletrgovaca s kopna. Otočani poznaju lokalne proizvođače pa se njihova reakcija svodila na pohvalu inicijative", poručuje Toić.

Širenje na med, ulja...
Interes su pokazali i ostali proizvođači te se očekuje da će iduće sezone u sustav ući još otočnih proizvoda i proizvođača. "Oznaka se zasad koristi samo za svježe voće i povrće, ali je već pobudila interes proizvođača drugih lokalnih proizvoda poput meda, voćnih prerađevina, eteričnih ulja i slično.

Predstavnici udruge Ulika će se idućih dana sastati i s njima kako bi se razmotrila mogućnost korištenja oznake i za te proizvode. Za ovu sezonu je možda već kasno, ali zato ima dovoljno vremena da se korištenje oznake proširi i na druge proizvode već idućeg proljeća", zaključuje Toić.

 

I:Poslovni/Direkt INFO

foto:Oznaku zasad koriste četiri proizvođača, prodaju na tržnici na glavnom creskom trgu te u voćarni/Walter Salković

DIREKT INFORMATOR



Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu

Izrađujemo WEB stranice!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK