On Sir Richard Francis Burton`s Trail

Facebook i dalje najpopularnija mreža u Hrvatskoj, ali Instagram ga brzo sustiže

DIREKT INFORMATOR/ZANIMLJIVOSTI/2019

 

 

 

 

Facebook i dalje najpopularnija mreža u Hrvatskoj, ali Instagram ga brzo sustiže
Ženama je draži Instagram, aktivnije su u komentiranju i dijeljenju objava, ali i klikanju na oglase.

nstagram se na području popularnosti, promocija i marketinških kampanja sve više približava Facebooku, na kojem se oglasima više ciljaju muškarci, a na Instagramu žene, govore podaci o uspješnosti oglasa tih društvenih mreža u Hrvatskoj, koje je objavila agencija "Arbona".

Instagram je u Hrvatskoj zabilježio rast promocija od deset posto u odnosu na prošli kvartal, objavila je agencija za digitalni marketing Arbona na temelju podataka portala DataReptorala. Svi se podaci odnose na 2019. godinu na mjesečnoj razini.

Instagram je zabilježio da aktivne promocije 54 posto vremena ciljaju žensku populaciju, a 46 posto vremena mušku. Što se tiče promotivnih kampanja i njihova ciljanja korisnika Facebooka, i muškarci i žene otprilike su se ravnomjerno ciljali. Ženski spol uključen je u 49 posto aktivnih promocija, dok je u 51 posto promocija uključen muški spol.

Facebook na području Hrvatske ima 1,9 milijuna aktivnih korisnika. U siječnju je zabilježeno da su sve aktivne promotivne kampanje mogle dosegnuti 1,9 milijuna jedinstvenih korisnika. Na Instagramu je aktivno 1,1 milijun Hrvata, a svakog mjeseca oglasi na Instagramu mogu doseći do 1,1 milijun jedinstvenih korisnika, što govori da je svakog korisnika na Facebooku i Instagramu mogla doseći promotivna objava.

Korisnici Facebooka u Hrvatskoj mjesečno u prosjeku ''lajkaju'' samo jednu strnicu na Facebooku.

Što se tiče ''lajkanja'', objava bilo koje vrste, jedan korisnik Facebooka u prosjeku ''lajka'' 13 objava. Od toga žene ''lajkaju'' 20, a muškarci u prosjeku 10 objava.

Prosječan korisnik unutar 30 dana komentirao je svega pet puta neku objavu.

Žene unutar 30 dana ostavljaju i po sedam komentara, dok muškarci ostavljaju samo tri komentara (bilo koje objave, ne radi se o jednoj).

Prosječni korisnik Facebooka u Hrvatskoj mjesečno odluči podijeliti samo jednu objavu s ostatkom prijateljima.

Prosječan korisnik unutar 30 dana 17 puta klikne na razne promocije (ubraja se bilo koja vrsta klika). Od toga u prosjeku svaka žena 21 puta klikne na promociju, a muškarci 14 puta.

Hina/Zimo

foto:pixabay

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK