On Sir Richard Francis Burton`s Trail

Mladima je potrebno omogućiti da se susretnu s podnošljivim neuspjehom

DIREKT INFORMATOR/POSAO/2019

 

 

 

 

Događanje u sklopu velike nacionalne akcije Hrvatska pamet Hrvatskoj koju organiziraju Večernji list i Poslovni dnevnik, a čiji je krajnji cilj zadržavanje mladih obrazovanih ljudi, nakon pet gradova i sveučilišta stiže i u Zagrebu.

U suradnji sa Sveučilištem u Zagrebu u ponedjeljak će se u Knjižnično-dokumentacijskom centru Ekonomskog fakulteta održati okrugli stol, tribina i otvorenje Večernjakove izložbe

 'Zajedno smo 60 godina'. Pokrenuti posao u Hrvatskoj nije teško, a Hrvatska nije zemlja trećeg svijeta već zemlja s bogatim kulturnim nasljeđem, odmah na početku razgovora istaknuo nam je Marko Komerički iz tvrtke UVI eSport, jedan od predavača na događaju.

Kao i većina, nakon završetka studija počeo je razmišljati o onome što zapravo želi raditi, a naglasak je bio na stvaranju dodane vrijednosti za pojedinca i društvo. Odlučio se za eSportove, danas još uvijek specifično područje, za koje se očekuje da će kroz izvjesno vrijeme zauzeti svoje mjesto u svijetu sporta i gaminga. Svoju priču počeo je još kao student organizirajući natjecanja, a nakon čak njih 200, s timom je razvio platformu za organizaciju i provedbu gaming natjecanja - UVI Play, platformu koja omogućuje bolju organizaciju, a posljedično ima tendenciju i razvijati eSport u Hrvatskoj.

U tom smjeru razvili su projekt 'Esports prvenstvo Hrvatske' koje će biti održan u kategoriji srednjih škola i visokoobrazovnih ustanova gdje će mladi predstavljati svoje ustanove kroz sustavno natjecanje.

"Na temelju dosadašnjeg iskustva i interakcije s mladima kroz projekte na kojima sam surađivao ili surađujem, induktivno mogu donijeti sud da postoji nerazumijevanje oko toga što vođenje tvrtke predstavlja, nedovoljan interes za suočavanje s problemima koji ih se direktno tiču i strah od neuspjeha, uglavnom nametnut od strane društva, koje nije dovoljno poticajno i koje ne dopušta neuspjeh. Upravo je neuspjeh ključan za uspjeh, prije svega za učenje i napredak. Mladima je potrebno omogućiti da se susretnu s podnošljivim neuspjehom, odnosno onom razinom neuspjeha koja će im omogućiti da nauče, stanu na noge te snažniji i pametniji krenu prema naprijed s još većom željom nego ranije", istaknuo je Marko Komerički.

Baš kao i Komerički, još za vrijeme studentskih dana u pokretanje vlastitog posla otisnuli su se i Tino Vrbanović i Ante Starčević pokrenuvši tvrtku Hodajuće reklame. Na početku je, ističu, bilo teško ali ne samo zbog birokracije, već i sveopćeg pesimizma koji je zavladao.

Ipak, nisu se dali sputati i krenuli su u posao tražeći primarni motiv u vlastitom entuzijazmu, što ponekad s mladima nije slučaj. "Susretali smo se i još se susrećemo s dosta mladih ljudi koji imaju odlične ideje, ali nažalost previše razmišljaju o financijskoj dobiti. Motiv za otvoriti tvrtku treba biti širi, osjećaj da ćeš iskoristiti svoje talente i potencijale u potpunosti, da si neovisan i da možeš sam donositi odluke, nama su bili najveći motivi. Također, kada uz to sve upoznate odlične ljude, nekima date i priliku za zaposlenje, taj osjećaj je odličan. Nažalost, još je u Hrvatskoj problem da se na poduzetnike gleda s nekim prezirom, a ne shvaća se da su oni pokretači gospodarstva", rekli su osnivački tvrtke Hodajuće reklame.

 

I:Poslovni/Direkt INFO

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK