Prilika za solidnu i poštenu zaradu: otvorite austrougarski restoran

DIREKT INFORMATOR/POSAO/2019

 

 

 

Prilika za solidnu i poštenu zaradu: otvorite austrougarski restoran

 

Sasvim je neobično da se među milijun kulinarskih žanrova koji se isprobavaju na hrvatskom tržištu, još nije našlo mjesta za bečki ili austrougarski restoran.

Čak ni u vrijeme socijalizma, kad su velike državne firme posvuda otvarale restorane posvećene europskim nacionalnim kuhinjama, u Zagrebu nije bilo ni jednog bečkog restorana (ali smo zato imali postojano groznu mađarsku Hungariju u strogom centru grada).

Poslije pada komunizma, ni u Zagrebu ni u drugim dijelovima ove zemlje koja je stoljećima ovisila o Beču i apsorbirala sve moguće austrougarske kulturne i gastronomske utjecaje, nikom nije palo napamet otvoriti bečki ili austrougarski restoran, osim kratkog pokušaja u nesretnom i opravdano ugašenom hotelu Arcotel, gdje nam je chef Branko Ognjenović jednom pradavno bio skuhao najbolji tafelspitz koji smo ikad probali u Hrvatskoj.

Takva je situacija potpuno nevjerojatna, jer smo gotovo sigurni da bi dobar bečki restoran generirao veliki promet uz niže troškove, pa samim tim i stanovitu zaradu. Evo zašto.

Prvo, riječ je o prepoznatljivim okusima, privlačnima i lokalnim gostima i turistima. Svatko želi pojesti vrhunski wienerschnitzel, kojeg u Zagrebu nema baš nigdje osim u Esplanadi.

Drugo, formati su jednostavni i ne zahtijevaju puno rada na razvoju recepata. Svaki tradicionalni bečki restoran treba se bazirati na četiri temeljna formata; bečki šnicl, tafelspitz, gulaš i bečki štrudl od jabuka (ovome još valja dodati varijacije na Sachet tortu). Treće, food cost je nizak i stabilan; najskuplji obavezni pojedinačni ulazni sastojak je teleći but. Četvrto, sastojci su lako dostupni.

Peto, ne treba vam genijalni kreativni chef koji košta milijun dolara, nego marljivi i kompetentni zanatlija. Šesto, na sceni nema baš nikakve konkurencije. I sedmo, u Hrvatskoj se već dugo može nabaviti relativno mnogo izvrsnih austrijskih vina, koja nisu skupa s obzirom na kvalitetu.

Onaj restoranski poduzetnik koji prvi krene s ozbiljno dobrim bečkim ili austrougarskim restoranom, mogao bi steći jednaku startnu prednost kao i pokretači prvih japanskih, indijskih ili latino restorana. Dakle, jedva čekamo prvu hrvatsku Plachuttu. Nadamo se da nećemo čekati predugo.

 

Izvor:Kult Plave Kamenice/Direkt INFO

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK