Restoran i pizzeria

Hrvati mnogo više troše na alkohol nego na osiguranja

 

DIREKT INFORMATOR/POSAO/2019

 

 

 

 

U Hrvatskoj je udio ukupnog iznosa godišnjeg osiguranja tek 2,8 posto BDP-a dok je europski prosjek 7 posto.
Hrvatska je i dalje pri europskom dnu po ulaganju u osiguravateljne proizvode, što ukazuje na nisku razinu financijske pismenosti, moglo se čuti u srijedu u Hrvatskom uredu za osiguranje (HUO).

Tom su prilikom osiguravatelji predstavili svoje aktivnosti kojima žele osvijestiti javnost o potrebi konstantne edukacije na području financijske pismenosti. Marin Matijaca, predsjednik Uprave Triglav osiguranja, naglasio je kako stupanj korištenja osiguranja govori o razini opće financijske pismenosti. "Kada financijsku pismenost gledamo kroz perspektivu osiguranja i usporedbe s drugim zemljama u Europskoj uniji, Hrvatska tu stoji prilično nisko.

Naime, u Hrvatskoj je udio ukupnog iznosa godišnjeg osiguranja, tzv. zaračunate bruto premije, u BDP-u tek 2,79 posto dok je prosjek EU iznad sedam posto. Ako to gledamo kroz individualno ulaganje u osiguranje, premija osiguranja po stanovniku u Hrvatskoj iznosi 316 eura, dok je to na razini Europske unije iznad 2000 eura", istaknuo je Matijaca.

Dodao je kako je Hrvatska pri dnu u konzumaciji osiguravateljnih proizvoda, ali je druga u Europi po konzumaciji alkohola. Svjesni slabe financijske pismenosti mladih i niske razine razumijevanja financijskih i osiguravateljnih proizvoda koji dovode do loših financijskih odluka i ulaganja, osiguravajuća društva aktivno su se pridružila obilježavanju Svjetskog i Europskog tjedna novca u suradnji s HUO-om, istaknula je Nataša Kapetanović, članica Uprave Grawe Hrvatska.

Hrvoje Pauković, direktor HUO-a, pojasnio je da se glavne edukativne aktivnosti za financijsku pismenost provode u formi predavanja i radionica pod vodstvom etabliranih predavača s ciljem promocije ideje i benefita osiguranja u vidu zaštite od rizika koji nas okružuju te jačanja svijesti o važnosti mirovinske štednje i putem životnog osiguranja. HUO će i ove godine nastaviti aktivnosti u sklopu projekta "Znanje je najbolje osiguranje", uz ostalo nizom radionica u srednjim školama posvećenih financijskoj pismenosti na području osiguranja, s naglaskom na edukativnoj igri "Manje rizika -više zabave".

 I:Poslovni/Direkt INFO

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK