On Sir Richard Francis Burton`s Trail

Započinjete sa svojim istraživanjem označivanjem ideja za ključne riječi koje su povezane sa vašim poslom.

DIREKT INFORMATOR/POSAO/2018

 

 

 

 

Započinjete sa svojim istraživanjem označivanjem ideja za ključne riječi koje su povezane sa vašim poslom. Zatim možete proširiti tu listu korištenjem alata za prijedloge ključnih riječi kao što je Google AdWords Keyword Planner (kako bi ga koristili, trebate imati Google AdWords račun).

 

Također možete koristiti druge besplatne ili plaćene alate za istraživanje ključnih riječi, ali bitna stvar za zapamtiti jest da tražite ključne riječi koje imaju:

Visoki volumen pretraživanja (ljudi traže ključne riječi)
Niska teškoća rangiranja (manja konkurencija za istu ključnu riječ)
Relevantno za vašu stranicu
Istraživanje ključnih riječi ponekad može biti dosadan i monoton posao, ali je neophodno da se napravi ispravno. Što bolje istražite svoje ključne riječi to će bolji biti cjelokupan SEO trud.

Kreirajte svoj sadržaj
Sadržaj i SEO su usko povezani – očito, ako nemate sadržaja, nemate ništa za što ćete se rangirani u tražilicama.

Nakon što ste gotovi sa istraživanjem ključnih riječi, trebate kreirati sadržaj vezan za ciljane ključne riječi. Sadržaj može uključivati stvari kao što su postovi bloga, slike, infografike, video zapisi, e-knjige itd.

Radeći tako, roboti koji pretražuju vašu web stranicu razumjet će za koje ključne riječi bi se trebali rangirati. Mali savjet – nemojte pisati za tražilice, pišite za ljude.

Google postaje sve bolji i bolji u kreiranju algoritama koji interpretiraju podatke na vašoj web stranici i usklađuju ih sa namjerom pretraživanja – drugim riječima, Googlebots „razumije“ o čemu je vaša web stranica i koncentrira se na korisničko iskustvo.

Ako jednostavno napunite svoj tekst sa ključnim riječima, bez da ponudite bilo kakvu stvarnu vrijednost, kako su neki ljudi znali raditi prijašnjih godina, Google bi mogao sankcionirati vašu web stranicu. Koncentrirajte se na pomaganje svojim posjetiteljima da riješe svoje probleme i bit će sve u redu.

Optimizirajte svoju web stranicu
Tražilice ne čitaju samo tekst vaše web stranice – također čitaju vaš kod.

Optimiziranje koda je ključan dio on-page SEO-a. Postoji osam elemenata koda za koje se trebate pobrinuti da su optimizirani. To su:

Oznake naslova
Meta oznake
Naslovi
Site-mape
Ime domene
Struktura URL-a
Struktura stranice
Alt oznake
Svi ovi elementi koda doprinose ukupnom rangiranju. Što su bolje optimizirani to dobivate više „bodova“ od Google-ove strane kada pretražuje vašu stranicu.

Zaključak
SEO je bitan faktor u bilo kojoj digitalnoj marketing strategiji. Ako imate online posao ili offline posao sa web stranicom, trebali bi investirati svoje vrijeme i trud kako bi napravili nešto osnovnog optimiziranja za tražilice.

Nadam se da vam je ovaj vodič razjasnio neke stvari u pogledu SEO-a, a ako imate bilo kakva pitanja o tome kako implementirati SEO metode na svoju web stranicu, kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći!

Direktinformator 2018

 

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK