GASTRO 2019

Poslovna vjerodostojnost i povjerenje je dovoljan razlog da napravite WEB stranicu

DIREKT INFORMATOR/POSAO/2018

 

 

 

1. Poslovna vjerodostojnost i povjerenje
Analiza tvrtke Verisign pokazalo je da 84% potrošača vjeruje da su mala poduzeća s web-lokacijama vjerodostojnija od onih bez prisutnosti na Internetu. Studijom su također utvrdili da 65% potrošača smatra da je tvrtka sa svojom e-mail adresom vjerodostojnija od one s besplatnim e-mail računom kao što su Gmail, Outlook.com ili Yahoo mail.

Kupci vjeruju prodavaču tek nakon što s njim obave posao i dobiju kvalitetnu uslugu ili proizvod. Kvalitetnom web stranicom zadovoljnom kupcu omogućujete kontinuiranu kupnju vaših proizvoda i usluga online i na taj način povećavate poslovnu vjerodostojnost.

Profesionalna web stranica na kojoj objavljujete kvalitetan, zanimljiv i relevantan sadržaj temelj je za izgradnju vjerodostojnosti i povjerenja između vas i vaših klijenata. Kada svoje sadržaje s web stranice distribuirate pravim kanalima kao što je su Facebook, LinkedIn ili Twitter tada dodatno gradite imidž vaše tvrtke kojoj kupci mogu vjerovati.

2. Otkrivanje vašeg poslovanja
Ista studija tvrtke Verisign također je izvijestila da se 9 od 10 potrošača oslanja na internet kako bi pronašla i procijenila lokalne usluge i proizvode. Razumijevanje tih brojeva i online navika potrošača otežava razumjeti zašto 46% malih poduzeća nema web stranicu. No, za 54% koji su razvili svoju poslovnu web stranicu, oni imaju jasnu prednost pri razmatranju mogućnosti otkrivanja.
U anketi Redshift Researcha koju je naručio GoDaddy, ustanovljeno je da 59 posto malih poduzeća (sastavljeno od jednog do pet osoba) nema web stranice. Od tih, 12 posto ima Facebook stranice.
Isto istraživanje pokazalo je da 83% anketiranih tvrtki koje posjeduju web stranice smatraju da su u prednosti u odnosu na tvrtke bez web stranica.
S više od 3,5 milijardi Googleovih pretraživanja koji se događaju svaki dan, vaše web stranice omogućuju potencijalnim klijentima pristup vašim proizvodima i uslugama 24 sata dnevno.
Odgovaranje na poruke e-pošte i komentiranje na društvenih mrežama odličan su način za izgradnju povjerenja u vašu tvrtku.

3. Fleksibilnost i brzi povrat uloženog novca
Iako vaša tvrtka još uvijek može imati potrebu za oglašavanjem u tiskanim materijalima, ove stavke su obično vrlo skupe. U današnjem svijetu potrošači očekuju kontinuirano prikazivanje svježih marketinških kampanja i informacija.
Novac koji potrošite za oglašavanje u tiskanim medijima plaćate jednokratno i ako niste ostvarili povrat investiranog možete samo napraviti novi oglas i pokušati ponovno.
Izradu web stranice koja će trajati dugi niz godina plaćate samo jednom i nakon toga imate troškove održavanja te izmjene sadržaja koji neće jako opteretiti vaš budžet.
Kvalitetna web stranica pruža vam više načina da privučete posjetitelje i brže povratite uloženi novac.

4. Vaša konkurencija ima web stranicu
Vaši konkurenti koriste web stranice kako bi zadržali svoje trenutne kupce, ali i stekli nove kupce. Mala poduzeća ne mogu si priuštiti gubitak kupaca, osobito ne izravnom konkurencijom.
Potrošači se vole informirati prije kupnje proizvoda i usluga. Ako preko Interneta mogu istražiti značajke i cijenu proizvoda prije kupnje to će vjerojatno i učiniti. Ili će vas samo tražiti ponudu na e-mail. U oba slučaja morate biti prisutni na Internetu.
Ako nemate kvalitetnu web stranicu, kao da potrošaču govorite da vas ne zanima ono što vi nudite a oni trebaju i tako propuštate veliku priliku za rast vašeg poslovanja.

5. Dostupnost od 0-24 na globalnom tržištu
Zamislite da idete u kupnju i kada dođete piše „Zatvoreno“ ili vam kažu „nemamo više taj proizvoda u prodaji“. Izgubili ste svoje vrijeme i vjerojatno ćete biti razočarani.
Vaša web stranica prisutna je na Internetu 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu što znači da se vaši potencijalni kupci bilo kada mogu informirati o dostupnosti proizvoda, radnom vremenu ili mogu proizvod kupiti online ako imate web shop. Također mogu besplatno stupiti u kontakt s vama preko e-pošte. Takva fleksibilnost nije postojala prije doba Interneta.
Vaša web stranica dostupna je u cijelom svijetu a to znači ogromno tržište.

6. Marketing
Jedna od glavnih značajki Interneta jest da veličina vaše tvrtke i nije od presudne važnosti da bi se pozicionirali bok uz bok s renomiranim tvrtkama.
Oglašavanje preko web stranice, Google i Facebook oglašavanje i e-mail marketing su najučinkovitiji oblici marketinga kada se u obzir uzme omjer cijene i broja prikaza.
Postoje mnogi načini digitalnog oglašavanja i svi su dokazano učinkoviti. Koji od njih ćete odabrati ovisi o tipu poslovanja kojim se bavite.
Ono što je sigurno, to je da će vas digitalno oglašavanje znatno manje koštati u odnosu na oglašavanje u klasičnim medijima a rezultati oglašavanja su provjerljivi.
Osim toga, online prisutnost doprinosi jačanju imidža tvrtke i stvaranju povjerenja klijenata. Kvalitetna web stranica vaša je digitalna vizitka na koju možete staviti sve što smatrate potrebnim.

7. Odgovorite na često postavljana pitanja
Smatrate da ljudi previše često zovu vašu tvrtku i traže informacije o određenim proizvodima? Vrijeme je novac i odgovaranje na takva pitanja traži mnogo vremena i troši vaše resurse.
Često postavljena pitanja (eng. “Frequently Asked Question(s)”, skraćeno FAQ) predstavlja popis najčešćih pitanja i odgovora na ta pitanja.
Postavljanjem odgovora na često postavljana pitanja na svojoj web stranici dajete svojim potencijalnim klijentima mogućnost da se sami informiraju bez da troše vaše vrijeme.
Dodatno, prilikom telefonske komunikacije mogući su nesporazumi, prekidi u komunikaciji ili kriva tumačenja dok napisani odgovori daju točne informacije kako ste ih napisali.
Većina ljudi imaju veću sklonost informirati o osnovnim stvarima čitanjem nego se telefonom raspitivati o nekom proizvodu i usluzi. Često, oni koji traže takve podatke to rade i izvan vašeg radnog vremena, vikendom ili u noćnim satima.

I:Web::Kovačnica /Direkt INFO

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK