GASTRO 2019

Treba li vam WEB STRANICA?

 

DIREKT INFORMATOR/POSAO/2018

 

 


Web stranica može biti jak prodajni kanal, može biti koristan saveznik u poslovanju, pridonijeti iskustvu potencijalnih klijenata, a može biti samo mjesto na webu koje ostvaruje par posjeta mjesečno i stvara vam frustracije jer ste uložili vrijeme i novac, no rezultat je izostao. U ovom blogu odgovorit ću zašto dolazi do neuspjeha web stranica, jesu li stranice mrtve te kako se može iskoristiti njihov puni potencijal.

Dok jedni pričaju kako su web stranice mrtve jer su ih izgurali drugi kanali, drugi kažu da žive bolje nego ikad. Tko je u pravu?
Priča o tome da web umire definitivno je daleko od istine. Prisutnost drugih online kanala je samo povećala značaj web stranice kao finalnog odredišta za konverzije. Web je i dalje izuzetno jak kanal prodaje, a prednosti koje ima teško mogu izumrijeti.

Webovi koji “umiru” su oni koji ne ispunjavaju svoju svrhu i koji ne prate trendove. To je čest slučaj. Ljudi nam dolaze s nepovjerenjem jer su napravili web stranicu, ali rezultati su izostali. Valjda tako nastaje taj mit o tome kako su web stranice nepotrebne baš u vremenu kada ljudima raste poslovanje upravo zahvaljujući webu.

Koji su najčešći razlozi izostajanja rezultata kada je riječ o webu?
Za početak ne smijemo gledati na web stranice kao na alat kojeg ćemo napraviti jednom i ne održavati ga. Bitno je reagirati brzo i prilagođavati se promjenama koje dolaze, a koje se integriraju s drugim kanalima.

Ukratko, uspješna web stranica ispunjava sljedeća četiri kriterija:

1

lako je pronaći na internetu
SEO, plaćeno oglašavanje – Adwords, društvene mreže, PR…

2

jasno i zanimljivo
prezentira sadržaj

3

prati sve moderne tehničke zahtjeve 
https, optimizacija sadržaja i koda, hosting…

4

potiče posjetitelje na akciju
(upit, rezervaciju, kupnju)

 

Razlog izostanka uspjeha web stranice je upravo loša izvedba nekog ili svih navedenih kriterija.

Trendovi se jako brzo mijenjaju i stalno nam stižu nove inovacije s kojima se, uz postojeće, potrebno prilagoditi. Kako se klijenti nose s tim s obzirom na to da oni imaju svoje poslovanje i svakodnevne obveze?
Ne mislim da klijent mora znati sve tehničke stvari, i ne očekujem da ih znaju.  Klijenti dolaze iz raznih razloga. U cijeloj priči, za uspjeh weba (aplikacije, poslovnog sustava i/ili cijele komunikacijske strategije) najbitnije je povjerenje i otvorenost. Moj savjet je da se uvijek klijentu jasno objasne sva pitanja koja potencijalno ima te da ga se uključi kao partnera u sam tijek izrade weba. To nas uvijek iznova dovodi do ostvarenja cilja i zadovoljstva klijenta, bez obzira o kojem dijelu posla je riječ.

Ako ste zainteresirani za WEB stranicu,nazovite nas s povjerenjem!

Direkt INFO/2018

 INFO 0913335733/

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK