Restoran i pizzeria

Uz ove savjete, izbjeći ćete većinu neugodnih situacija!

DIREKT INFORMATOR/POSAO/2018

 

 

 

Uz ove savjete, izbjeći ćete većinu neugodnih situacija!
Radite u call centru, tehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim,

zahtjevnim i ljutim klijentima? Količina stresa na poslu vam je ponekad neizdrživa?

Postoji rješenje!

Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji:

Reagirajte brzo - samoinicijativnost u prvom trenutku je vrlo bitna, vi trebate napraviti prvi korak u kriznom trenutku.
Održavajte komunikaciju - ne smijete prekidati komunikaciju dok ne postignete zadovoljstvo druge strane.
Ponudite alternativno rješenje – kad klijenta morate preusmjeriti kolegama,
budite sigurni da ga preusmjeravate pravoj osobi i provjerite je li klijentov problem riješen.
Preuzmite odgovornost – bez obzira smatrate li se krivim ili ne preuzmite odgovornost za situaciju koja je nastala.
To će vam olakšati njeno rješavanje.
Budite iskreni – druga strana sigurno zna kada ste iskreni, a kada ne. Laganje u kriznom momentu
je znak profesionalne nezrelosti. Trebate biti iskreni.
Priznajte grešku – ako ste pogriješili trebate se ispričati drugoj strani.
Tako ćete smiriti situaciju i održati povjerenje.
Zadržite klijenta – vaša je obaveza nakon situacije zadržati klijenta.
Ne libite se pozvati ga opet i uvjeriti se da je ostao zadovoljan.

Direkt Info

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK