Prosječna plaća radnicima u dm-u porasla 2,75 posto i sada iznosi 9341 kunu neto

DIREKT INFORMATOR PRESS

 

 

 

Dugogodišnji najpoželjniji poslodavac u Hrvatskoj, dm, predstavio je podatke o ostvarenim poslovnim rezultatima koji pokazuju da je konkurencija još uvijek daleko iza njih. Ostvarili su 2,14 milijardi kuna prometa, što je povećanje od 2,3 posto, a najviše im je rastao segment medicinskih proizvoda bez recepta (37,4%).

I u najnovijem istraživanju o 1000 najvećih tvrtki, Tommy najveći u Dalmaciji
Najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj su njemački trgovački lanci dm, Lidl i Müller
Prosječna neto plaća radnika dm-a iznosila je 9341,72 kune, a odnosu na godinu ranije porasla je za 2,75 posto. Inače, na puno radno vrijeme u dm-u je zaposleno 1136 djelatnika, a nepuno njih 334.

Mnogi od 1470 djelatnika u Hrvatskoj, točnije njih 1210, je završilo edukaciju koju im je omogućio dm, zanimanje koje im je potom upisano u radnu knjižicu.

Direktor dm-a Mirko Mrakužić posebno se osvrnuo na rast asortimana vlastitih robnih marki.

- Tijekom prošle poslovne godine uveli smo četiri nove marke, a udio naših vlastitih proizvoda u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto – naglasio je Mirko Mrakužić.

Istraživanje Ipsosa pokazalo je da ispitanici smatraju kako je upravo dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (42 posto), najviše brine o djelatnicima (68 posto) i potrebama kupaca (45 posto), kao i da najviše od svih potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (47 posto).

U idućoj godini dm planira uložiti 80 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana, što znači da će još više trgovina imati toalete za invalide, kutke za prematanje beba i slično.

Dugogodišnji najpoželjniji poslodavac u Hrvatskoj, dm, predstavio je podatke o ostvarenim poslovnim rezultatima koji pokazuju da je konkurencija još uvijek daleko iza njih. Ostvarili su 2,14 milijardi kuna prometa, što je povećanje od 2,3 posto, a najviše im je rastao segment medicinskih proizvoda bez recepta (37,4%).

I u najnovijem istraživanju o 1000 najvećih tvrtki, Tommy najveći u Dalmaciji
Najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj su njemački trgovački lanci dm, Lidl i Müller
Prosječna neto plaća radnika dm-a iznosila je 9341,72 kune, a odnosu na godinu ranije porasla je za 2,75 posto. Inače, na puno radno vrijeme u dm-u je zaposleno 1136 djelatnika, a nepuno njih 334.

Mnogi od 1470 djelatnika u Hrvatskoj, točnije njih 1210, je završilo edukaciju koju im je omogućio dm, zanimanje koje im je potom upisano u radnu knjižicu.

Direktor dm-a Mirko Mrakužić posebno se osvrnuo na rast asortimana vlastitih robnih marki.

- Tijekom prošle poslovne godine uveli smo četiri nove marke, a udio naših vlastitih proizvoda u ukupnom prometu dosegnuo je 30,53 posto – naglasio je Mirko Mrakužić.

Istraživanje Ipsosa pokazalo je da ispitanici smatraju kako je upravo dm trgovački lanac koji najviše ulaže u lokalnu zajednicu (42 posto), najviše brine o djelatnicima (68 posto) i potrebama kupaca (45 posto), kao i da najviše od svih potiče kupce na razvijanje zdravih životnih navika (47 posto).

U idućoj godini dm planira uložiti 80 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana, što znači da će još više trgovina imati toalete za invalide, kutke za prematanje beba i slično.

I:Novac.hr/Direkt Informator

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK