Izbjegavajte ovu rečenicu u e-mailovima, mnogima je najiritantnija

  • Direkt Informator 2018
  • Foto: Getty Images / Pixsell
  • Foto: Getty Images / Pixsell

Najbezazlenije riječi mogu ostaviti teške posljedice.

U poslovnom svijetu, ali i izvan njega, sadržaj e-mailova je vrlo važan, i može biti presudan u nastavku komunikacije i ostalih 'operacija'.

Pisanje e-mailova s druge strane odlična je vježba za emocionalnu inteligenciju, jer vrlo često,

 a da nismo toga ni svjesni, naše riječi mogu zasmetati drugu stranu.

Tako ponekad, najbezazlenije riječi mogu ostaviti teške posljedice, a prema rezultatima istraživanja

 koje je objavio Inc.com, jedna je rečenica najviše iritantna.

U anketi u kojoj je sudjelovalo 1.000 djelatnika, rečenica 'nisam siguran/na jeste li vidjeli moj posljednji mail'

 pokazala se kao najiritantnijom u poslovnoj komunikaciji.

Razlog zbog koji bi trebali izbjegavati ovu rečenicu leži u činjenici što se na neki način drugoj strani

 prebacuje osjećaj krivnje što još nije pogledala mail ili je zaboravila odgovoriti.

Izvor:Poslovni.hr

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK