Hrvatska 'screaming hot' destinacija

 

I do 50 posto veća prodaja aranžmana,

 Hrvatska opisana kao 'screaming hot' destinacija u 2018.

Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Iz SAD-a ove godine već bilježimo porast dolazaka turista od 25 posto i noćenje

 od 21 posto, a prema informacijama partnera,

 poraste možemo očekivati i iduće godine, jer je poznato da Amerikanci putovanja

 bukiraju i godinu dana unaprijed.

Brojni turisti su produžili boravak u Hrvatskoj zbog odlične atmosfere u zemlji za vrijeme nogometnog svjetskog prvenstva,

 što je na brojnim tržištima, uz ogromne promotivne efekte, izazvalo i porast potražnje, pa i u Francuskoj,

 UK i Rusiji s kojima je Hrvatska igrala završne utakmice, kaže direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Najavljujući nove promotivne kampanje HTZ-a za posezonu na 10 tržišta, koje će krenuti za par dana, 

Staničić za Hinu iznosi da informacije koje dobivaju s raznih tržišta govore o porastu zanimanja za Hrvatskom uslijed

 odličnog nastupa na Svjetskom nogometnom prvenstvu.

"Iako je sada teško reći neke konkretne brojke i koliko će se taj uspjeh 'pretočiti' u više dolazaka i noćenja u Hrvatskoj,

 ipak se očekuje pozitivan utjecaj, a i gotovo svi naši partneri na ključnim emitivnim tržištima, pogotovo iz Francuske,

 SAD-a, Italije, Austrije, Velike Britanije, Rusije i drugih, potvrđuju da su takva očekivanja realna", kaže Staničić.

Dodaje da pozitivna očekivanja temelje i na izvrsnim rezultatima svih provedenih aktivnosti HTZ-a povezanih s odličnom igrom Vatrenih, 

kojima su doprli do milijuna ljudi diljem svijeta putem društvenih mreža i web stranicama HTZ-a.

Govoreći o novoj kampanji za posezonu koja slijedi, ističe da će u tome komunicirati turističke proizvode enogastronomiju,

 nautiku i aktivni odmor, kao i da nastavljaju s korištenjem sekvenci iz već poznatog spota u svijetu s hrvatskim sportašima i umjetnicima 

"Ambasadori hrvatskog turizma" s inačicom slogana "Croatia, full of excellent players", koji su pokrenuli tijekom SP-a u Rusiji.

Pritom će nogometaše povezati kroz prizmu fotografija i tekstova s destinacijama iz kojih dolaze, te tako vizualno i komunikacijski

 spojiti Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Luku Modrića i

 Zadar, Ivana Perišića i Omiš, Antu Rebića i Imotski, itd.

Hrvatska u Francuskoj među rijetkima bez zastoja turističkog bukinga

Na upit kakvi su trendovi turističke potražnje i prodaje za Hrvatsku u zemljama s kojima je Hrvatska igrala završne tri utakmice na SP-u u

 Rusiji i je li bilo 'storniranja' ili pada prodaje, iz Glavnog ureda ističu da se to nije dogodilo ni u Rusiji (četvrtfinalna utakmica),

 ni u Engleskoj, odnosno UK (polufinale), niti u Francuskoj (finale).

"Iz Francuske trenutno bilježimo porast turističkog prometa od oko 10 posto u odnosu na isto lanjsko vrijeme, a posebno veseli što sve više

 Francuza dolazi i u pred i posezoni, i u regije poput Zagreba, Slavonije, Istre ili pak Kvarnera gdje ih do sada baš nije bilo puno.

 Tome ove godine pridonose i nove izravne avio linije iz nekoliko francuskih gradova uključujući i Pariz", kažu iz HTZ-a temeljem informacija

 iz pariškog predstavništva, iz kojeg kažu i da se SP u nogometu prilično negativno odrazilo na prodaju većine odmorišnih destinacija,

 ali ne i za Hrvatsku, za koju je prodaja porasla i tijekom SP-a.

Naglašavaju i da iz francuskog udruženja organizatora putovanja SETO

cuskih turističkih agencija "Les Enterprises du voyage"

 Hrvatska prvi put ove godine uz Španjolsku, Grčku, Italiju, Tunis, Portugal, Maroko, Veliku Britaniju, Tursku i Njemačku,

 na ljestvici najpopularnijih destinacija.

Slično je i u UK, gdje je predstavništvo HTZ-a u Londonu zbog nogometnog

 uspjeha primilo puno mailova podrške od partnera i brojnih Britanaca

 koji su bili u Hrvatskoj ili tek planiraju ići.

"Partneri u UK poručuju da pozitivni efekti nogometnog uspjeha tek slijede u idućim tjednima,

 te da su dobrim trendovima pridonijele i brojne

 medijske objave u najpopularnijim emisijama, portalima, novinama i časopisima te na društvenim mrežama", kažu iz HTZ-a.

Iz Rusije također stižu dobre vijesti, potražnja za Hrvatskom raste po nekim podacima i 20 posto u odnosu na lani, i seže čak do listopada,

 a vodeći touroperatori vjeruju da će s njima u Hrvatsku doći više ruskih turista nego lani.

Hrvatska 'screaming hot' destinacija

I u SAD-u, gdje nisu tradicionalno skloni nogometu, sjajan nastup hrvatske

 nogometne reprezentacije na SP-u je dočekan s puno zanimanja Amerikanaca,

 a to je pojačalo i vidljivost i poziciju Hrvatske na turističkoj mapi.

Brojne su američke sportske i druge zvijezde, od NBA košarkaša Dwayne Wadea,

 repera Snoop Doga do glumaca Reese Witherspoon i Russell Crowea i drugi,

 komentirali s oduševljenjem igru Hrvatske, skupivši pritom brojne 'lajkove' i dijeljenja na društvenim mrežama,

 a i brojni su, pa i najutjecajniji američki mediji pisali o tom uspjehu i pogotovo dočeku u Zagrebu.

"Iz SAD-a ove godine već bilježimo porast dolazaka turista od 25 posto i noćenja od 21 posto, a prema informacijama partnera,

 poraste možemo očekivati i iduće godine, jer je poznato da Amerikanci putovanja bukiraju i godinu dana unaprijed. Neki touroperatori u

 SAD-u su se već pohvalili i 50 posto većom prodajom grupnih aranžmana u odnosu na isto vrijeme 2017., opisujući i

 Hrvatsku kao 'screaming hot' destinaciju u 2018.", poručuju iz HTZ-a.

Porast zanimanja i prodaje za Hrvatsku zbog nogometa bilježe i kineski touroperatori, a cijene letova su se, kako prenose kineski mediji,

 iz Kine odnosno Pekinga prema Zagrebu udvostručile od trenutka kada je Hrvatska sudjelovala u finalu SP-a.

Za oko 300 posto poraslo je i pretraživanje Hrvatske na internetu,

 a uz nogomet porastu potražnje pridonosi i to što kineski mediji ističu da su u

 Hrvatskoj cijene relativno niže nego u zapadnoj Europi, istodobno navodeći porast potražnje kineskih turista i za Island te Francusku,

 također zbog njihove dobre igre na nogometnom SP-u.

 

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK