Hrvatska 'screaming hot' destinacija

 

I do 50 posto veća prodaja aranžmana,

 Hrvatska opisana kao 'screaming hot' destinacija u 2018.

Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Iz SAD-a ove godine već bilježimo porast dolazaka turista od 25 posto i noćenje

 od 21 posto, a prema informacijama partnera,

 poraste možemo očekivati i iduće godine, jer je poznato da Amerikanci putovanja

 bukiraju i godinu dana unaprijed.

Brojni turisti su produžili boravak u Hrvatskoj zbog odlične atmosfere u zemlji za vrijeme nogometnog svjetskog prvenstva,

 što je na brojnim tržištima, uz ogromne promotivne efekte, izazvalo i porast potražnje, pa i u Francuskoj,

 UK i Rusiji s kojima je Hrvatska igrala završne utakmice, kaže direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Najavljujući nove promotivne kampanje HTZ-a za posezonu na 10 tržišta, koje će krenuti za par dana, 

Staničić za Hinu iznosi da informacije koje dobivaju s raznih tržišta govore o porastu zanimanja za Hrvatskom uslijed

 odličnog nastupa na Svjetskom nogometnom prvenstvu.

"Iako je sada teško reći neke konkretne brojke i koliko će se taj uspjeh 'pretočiti' u više dolazaka i noćenja u Hrvatskoj,

 ipak se očekuje pozitivan utjecaj, a i gotovo svi naši partneri na ključnim emitivnim tržištima, pogotovo iz Francuske,

 SAD-a, Italije, Austrije, Velike Britanije, Rusije i drugih, potvrđuju da su takva očekivanja realna", kaže Staničić.

Dodaje da pozitivna očekivanja temelje i na izvrsnim rezultatima svih provedenih aktivnosti HTZ-a povezanih s odličnom igrom Vatrenih, 

kojima su doprli do milijuna ljudi diljem svijeta putem društvenih mreža i web stranicama HTZ-a.

Govoreći o novoj kampanji za posezonu koja slijedi, ističe da će u tome komunicirati turističke proizvode enogastronomiju,

 nautiku i aktivni odmor, kao i da nastavljaju s korištenjem sekvenci iz već poznatog spota u svijetu s hrvatskim sportašima i umjetnicima 

"Ambasadori hrvatskog turizma" s inačicom slogana "Croatia, full of excellent players", koji su pokrenuli tijekom SP-a u Rusiji.

Pritom će nogometaše povezati kroz prizmu fotografija i tekstova s destinacijama iz kojih dolaze, te tako vizualno i komunikacijski

 spojiti Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Luku Modrića i

 Zadar, Ivana Perišića i Omiš, Antu Rebića i Imotski, itd.

Hrvatska u Francuskoj među rijetkima bez zastoja turističkog bukinga

Na upit kakvi su trendovi turističke potražnje i prodaje za Hrvatsku u zemljama s kojima je Hrvatska igrala završne tri utakmice na SP-u u

 Rusiji i je li bilo 'storniranja' ili pada prodaje, iz Glavnog ureda ističu da se to nije dogodilo ni u Rusiji (četvrtfinalna utakmica),

 ni u Engleskoj, odnosno UK (polufinale), niti u Francuskoj (finale).

"Iz Francuske trenutno bilježimo porast turističkog prometa od oko 10 posto u odnosu na isto lanjsko vrijeme, a posebno veseli što sve više

 Francuza dolazi i u pred i posezoni, i u regije poput Zagreba, Slavonije, Istre ili pak Kvarnera gdje ih do sada baš nije bilo puno.

 Tome ove godine pridonose i nove izravne avio linije iz nekoliko francuskih gradova uključujući i Pariz", kažu iz HTZ-a temeljem informacija

 iz pariškog predstavništva, iz kojeg kažu i da se SP u nogometu prilično negativno odrazilo na prodaju većine odmorišnih destinacija,

 ali ne i za Hrvatsku, za koju je prodaja porasla i tijekom SP-a.

Naglašavaju i da iz francuskog udruženja organizatora putovanja SETO

cuskih turističkih agencija "Les Enterprises du voyage"

 Hrvatska prvi put ove godine uz Španjolsku, Grčku, Italiju, Tunis, Portugal, Maroko, Veliku Britaniju, Tursku i Njemačku,

 na ljestvici najpopularnijih destinacija.

Slično je i u UK, gdje je predstavništvo HTZ-a u Londonu zbog nogometnog

 uspjeha primilo puno mailova podrške od partnera i brojnih Britanaca

 koji su bili u Hrvatskoj ili tek planiraju ići.

"Partneri u UK poručuju da pozitivni efekti nogometnog uspjeha tek slijede u idućim tjednima,

 te da su dobrim trendovima pridonijele i brojne

 medijske objave u najpopularnijim emisijama, portalima, novinama i časopisima te na društvenim mrežama", kažu iz HTZ-a.

Iz Rusije također stižu dobre vijesti, potražnja za Hrvatskom raste po nekim podacima i 20 posto u odnosu na lani, i seže čak do listopada,

 a vodeći touroperatori vjeruju da će s njima u Hrvatsku doći više ruskih turista nego lani.

Hrvatska 'screaming hot' destinacija

I u SAD-u, gdje nisu tradicionalno skloni nogometu, sjajan nastup hrvatske

 nogometne reprezentacije na SP-u je dočekan s puno zanimanja Amerikanaca,

 a to je pojačalo i vidljivost i poziciju Hrvatske na turističkoj mapi.

Brojne su američke sportske i druge zvijezde, od NBA košarkaša Dwayne Wadea,

 repera Snoop Doga do glumaca Reese Witherspoon i Russell Crowea i drugi,

 komentirali s oduševljenjem igru Hrvatske, skupivši pritom brojne 'lajkove' i dijeljenja na društvenim mrežama,

 a i brojni su, pa i najutjecajniji američki mediji pisali o tom uspjehu i pogotovo dočeku u Zagrebu.

"Iz SAD-a ove godine već bilježimo porast dolazaka turista od 25 posto i noćenja od 21 posto, a prema informacijama partnera,

 poraste možemo očekivati i iduće godine, jer je poznato da Amerikanci putovanja bukiraju i godinu dana unaprijed. Neki touroperatori u

 SAD-u su se već pohvalili i 50 posto većom prodajom grupnih aranžmana u odnosu na isto vrijeme 2017., opisujući i

 Hrvatsku kao 'screaming hot' destinaciju u 2018.", poručuju iz HTZ-a.

Porast zanimanja i prodaje za Hrvatsku zbog nogometa bilježe i kineski touroperatori, a cijene letova su se, kako prenose kineski mediji,

 iz Kine odnosno Pekinga prema Zagrebu udvostručile od trenutka kada je Hrvatska sudjelovala u finalu SP-a.

Za oko 300 posto poraslo je i pretraživanje Hrvatske na internetu,

 a uz nogomet porastu potražnje pridonosi i to što kineski mediji ističu da su u

 Hrvatskoj cijene relativno niže nego u zapadnoj Europi, istodobno navodeći porast potražnje kineskih turista i za Island te Francusku,

 također zbog njihove dobre igre na nogometnom SP-u.

 

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije!

Navesti ćemo samo neke od emisija u kojima smo gostovali: OBN Sarajevo, PINK BiH, HRT ,Tv Istra,  TV NOVA  Pula 

Upravo snimamo televizijsku šaljivu seriju" Ured XXL" u vlastitoj produkciji!   

Ne gubite vrijeme tražeći klijente - neka klijenti sami pronađu vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK