Kupnja polovnog automobila često može biti kupovina "mačka u vreći", jer nikad ne znaš što ćeš dobiti. No, da se to može dogoditi i u slučaju luksuznog novog automobila govori slučaj zadarske odvjetnice Ivane Raspović. Prije godinu dana na leasing je kupila automobil Range Rover Evoque i platila ga 420 tisuća kuna. Htjela je lijep i udoban auto, a nakon 3 mjeseca tvrtka "Auto Benussi" isporučila joj je automobil na kojem je bilo puno grešaka, piše Zadarski.hr.

- Nakon desetak dana vožnje, prijatelj autolimar primijetio je da moj potpuno novi Evoque ima greške koje auto "ispod čekića" ne bi smio imati. I to nisu neke sitnice, nego vidljivi propusti na limariji: poklopac prtljažnika nije ispravno podešen, boja je na nekoliko mjesta vidljivo oštećena, ni poklopac motora nije ispravno podešen, što odmah vidite po zračnosti prednjih svjetala, vrata vozača vise u odnosu na stražnja lijeva vrata, stražnje desno svjetlo nije u ležištu, stražnja lijeva vrata izbočena su više nego stražnja desna, popucali lak, loša završna obrada... Ukupno smo našli 10-ak grešaka. Ostala sam šokirana kako ovakvo auto, ovako renomiranog proizvođača, izlazi na tržište i prodaje se kupcu znajući da nije napravljeno kako treba.

Skupo sam platila novi Range Rover, a u zamjenu dobila auto s greškama - rekla je Ivana Raspović i zatražila novi automobil. No, odgovoreno joj je kako to nisu greške zbog kojih bi trebala dobiti novi automobil. Međutim, nakon dva mjeseca ponudili su joj da izabere između popravka tog vozila i besplatnog servisa na vrijeme od pet godina ili, u drugoj varijanti, na koju je pristala, potpuno novo vozilo i zamjenski automobil dok ono ne stigne iz tvornice. Nakon tri mjeseca dobila je novo vozilo, koje je opet imalo greške, doduše manje.

- Auto nisam htjela preuzeti, a prodavatelju sam poručila da za svoj novac hoću ispravan automobil, i to odmah, jer više neću čekati. Međutim, iz "Benussija" mi je tada odgovoreno kako "primjedbe nisu takve prirode zbog kojih se vozilo ne bi preuzelo, ali oni će ih razmotriti i ako se pokaže opravdanima, iste ukloniti". Na kraju, kad na to nisam pristala, angažirali su odvjetnika, a ja sam im 17. svibnja poslala raskid ugovora. Premda sam automobil platila, i dalje vozim zamjensko vozilo - kazala je Raspović za Zadarski.hr te tako potvrdila tezu da za razliku od Njemačke ili Francuske na takozvano "istočno tržište" stižu atomobili slabije kvalitete.

Iz Autokuće "Benussi" rekli su kako su ponudili sva rješenja, ali bez uspjeha.

- Ta "oštećenja" su dvije točkice na lajsni u unutrašnjosti vozila (koju smo predložili zamijeniti) i crna točka na laku s unutarnje strane vrata promjera 2x4 milimetra, što smo također predložili da ćemo otkloniti. Unatoč tome, razmotrili smo sve njezine primjedbe, iako govorimo o milimetrima, razgovarali s uvoznikom, uspoređivali s drugim automobilima u salonu, ispričali se, ali gospođa inzistira ponovno na drugom automobilu. Gospođa cijelo vrijeme besplatno koristi isti takav zamjenski auto, na koji nema primjedbi. Dobili smo njezin raskid ugovora koji ćemo prihvatiti jer želimo da ovakva situacija završi, za nju i za nas - kazao je direktor Mladen Mlinarić,

 prenosi Večernji list.