KAKO POVEĆATI VIDLJIVOST U LJESTVICI PRETRAŽIVANJA U 3 KORAKA

 
 

Ako ste na bilo koji način uključeni u prakse modernog poslovanja, vjerojatno ste čuli o optimizaciji tražilica, također poznatoj kao SEO. Tvrtke 

koriste SEO tehnike kako bi povećale vidljivost u tražilicama, dovele promet na svoju web stranicu i ostvarile poslovne ciljeve.

Ali što je točno SEO? Kako se zapravo možete bolje rangirati u tražilicama? Zašto se neke web stranice prikazuju na vrhu rezultata pretraživanja, 

a neke se ne prikazuju uopće?

Stvar je, SEO nije neka vrsta nerazumljive stvari koje samo odabrani poznaju. To je sistem koji može biti naučen i primijenjen na bilo koju web stranicu

 kako bi se privukao promet rangirajući se visoko u rezultatima pretraživanja.

Zašto bi se trebali htjeti rangirati visoko u tražilicama?

Pa, započnimo sa tim da, 93% svih online iskustva započinje sa tražilicama, a prvih 5 rezultata u Google-u dobiva 67% klikova.

Govoreći o tražilicama, Google računa za više od 90% globalno organskog prometa. Očito je da vam je potrebna dobra vidljivost na Google-ovoj stranici rezultata.

U 2014, Conductor je doznao da 64% cijelog web prometa dolazi od organskog pretraživanja, usporedivo sa 2% od društvenog, 6% od plaćenog pretraživanja, 12% od direktnog i 15% od drugih upućivanih izvora.

Ako vas ovo još nije uvjerilo da trebate SEO, čitajte dalje i bit ćete uvjereni.

U ovom članku, objasnit ću što je SEO i kako možete implementirati SEO tehnike kako bi povećali svoj promet i svoju prodaju.

Što je SEO?

Započnimo sa pogledom na to što je zapravo SEO.

Optimizacija tražilica (SEO), odnoseći na Wikipediu je: proces utjecanja na online vidljivost web stranice u neplaćenim rezultatima pretraživanja – često se spominju kao „prirodni“, „organski“ ili „zasluženi“ rezultati.

Prevedimo to na svakodnevni govor:

SEO je proces optimiziranja online sadržaja, kako bi ga tražilice prikazale pri vrhu rezultata pretraživanja stranica (SERP).

Što to znači? To znači  da ako, na primjer, imate web stranicu koja prodaje ručno napravljen nakit, možete koristiti SEO metode kako bi optimizirali svoju web stranicu, a da se pritom pobrinete da kada netko pretražuje ručno napravljen nakit da se vaša stranica prikaže pri vrhu rezultata.

Evo primjera rezultata pretraživanja stranica (SERP):

Ovisno o ključnoj riječi, prva 3-4 top mjesta će uobičajeno biti zauzeta sa plaćenim pretraživanim rezultatima, a ispod toga ćete vidjeti ne plaćene („organske“) rezultate pretraživanja.

Svaki put kad pretražujete nešto, tražilice kao Google, Yahoo! Ili Bing će vam prikazati relevantne rezultate bazirane na broju kriterija: vaš upit za pretraživanje, lokaciju itd.

Ali, SEO nije jednostavno alat za dobivanje besplatnog prometa na svoju web stranicu. Naravno, to je jedna od glavnih prednosti, ali cijela ideja iz njega (ili bi trebala biti) je optimiziranje svoje web stranice za namjeru pretraživanja.

Namjera pretraživanja je razlog zašto netko počinje sa upitom za pretraživanje. U nekim slučajevima može biti jednostavno: ako netko pretražuje „kupi DVD online“ ta osoba vjerojatno želi kupiti DVD online.

On-page and off-page SEO

Postoje dvije široke kategorije SEO-a: on page SEO i off-page SEO.

On-page SEO se odnosi na sve Google-ove faktore rangiranja koji su determinirani direktnim pogledom na stranicu koju pokušavate optimizirati, kao što su: naslovi, HTML tagovi, sadržaj, ključne riječi itd.

Off-page SEO se odnosi na sve varijable na koje Google gleda, koje nisu ekskluzivno u vašim rukama, kao što su: broj linkova na vašu stranicu, društveno spominjanje, gostujuće bloganje itd.

Oba elementa su bitna u SEO strategiji.

3 koraka koja trebate poduzeti kako bi poboljšali vidljivost vaše web stranice

Sada kada smo raspravili što je SEO, pogledajmo koje korake možete poduzeti još danas kako bi povećali svoju vidljivost u Google-ovom SERP-u i počnite žeti sve nagrade.

  1. Istražite svoje ključne riječi

Prvo u kreiranju dobre SEO strategije jest istraživanje ključnih riječi. Što je zapravo ključna riječ u SEO-u?

Ključna riječ je izraz za koji se pokušavate rangirati. Na primjer, to može biti: „mačja hrana“,“PPC softver“, „oprema za pecanje“ ili „korišteni auti“, ovisno u kojem ste poslu.

Započinjete sa svojim istraživanjem označivanjem ideja za ključne riječi koje su povezane sa vašim poslom. Zatim možete proširiti tu listu korištenjem alata za prijedloge ključnih riječi kao što je Google AdWords Keyword Planner (kako bi ga koristili, trebate imati Google AdWords račun).

 

Također možete koristiti druge besplatne ili plaćene alate za istraživanje ključnih riječi, ali bitna stvar za zapamtiti jest da tražite ključne riječi koje imaju:

  • Visoki volumen pretraživanja (ljudi traže ključne riječi)
  • Niska teškoća rangiranja (manja konkurencija za istu ključnu riječ)
  • Relevantno za vašu stranicu

Istraživanje ključnih riječi ponekad može biti dosadan i monoton posao, ali je neophodno da se napravi ispravno. Što bolje istražite svoje ključne riječi to će bolji biti cjelokupan SEO trud.

  1. Kreirajte svoj sadržaj

Sadržaj i SEO su usko povezani – očito, ako nemate sadržaja, nemate ništa za što ćete se rangirani u tražilicama.

Nakon što ste gotovi sa istraživanjem ključnih riječi, trebate kreirati sadržaj vezan za ciljane ključne riječi. Sadržaj može uključivati stvari kao što su postovi bloga, slike, infografike, video zapisi, e-knjige itd.

Radeći tako, roboti koji pretražuju vašu web stranicu razumjet će za koje ključne riječi bi se trebali rangirati. Mali savjet – nemojte pisati za tražilice, pišite za ljude.

Google postaje sve bolji i bolji u kreiranju algoritama koji interpretiraju podatke na vašoj web stranici i usklađuju ih sa namjerom pretraživanja – drugim riječima, Googlebots „razumije“ o čemu je vaša web stranica i koncentrira se na korisničko iskustvo.

Ako jednostavno napunite svoj tekst sa ključnim riječima, bez da ponudite bilo kakvu stvarnu vrijednost, kako su neki ljudi znali raditi prijašnjih godina, Google bi mogao sankcionirati vašu web stranicu. Koncentrirajte se na pomaganje svojim posjetiteljima da riješe svoje probleme i bit će sve u redu.

  1. Optimizirajte svoju web stranicu

Tražilice ne čitaju samo tekst vaše web stranice – također čitaju vaš kod.

Optimiziranje koda je ključan dio on-page SEO-a. Postoji osam elemenata koda za koje se trebate pobrinuti da su optimizirani. To su:

  • Oznake naslova
  • Meta oznake
  • Naslovi
  • Site-mape
  • Ime domene
  • Struktura URL-a
  • Struktura stranice
  • Alt oznake

Svi ovi elementi koda doprinose ukupnom rangiranju. Što su bolje optimizirani to dobivate više „bodova“ od Google-ove strane kada pretražuje vašu stranicu.

Zaključak

SEO je bitan faktor u bilo kojoj digitalnoj marketing strategiji. Ako imate online posao ili offline posao sa web stranicom, trebali bi investirati svoje vrijeme i trud kako bi napravili nešto osnovnog optimiziranja za tražilice.

Nadam se da vam je ovaj vodič razjasnio neke stvari u pogledu SEO-a, a ako imate bilo kakva pitanja o tome kako implementirati SEO metode na svoju web stranicu, kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći!

Direktinformator 2018

 

Izvor:

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK