7 najboljih savjeta za telefonsku komunikaciju

  • Direkt Informator

7 najboljih savjeta za telefonsku komunikaciju

Foto: shutterstockFoto: shutterstock

Uz ove savjete, izbjeći ćete većinu neugodnih situacija!

Radite u call centrutehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim,

 zahtjevnim i ljutim klijentima? Količina stresa na poslu vam je ponekad neizdrživa?

Postoji rješenje!

Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji:

  1. Reagirajte brzo - samoinicijativnost u prvom trenutku je vrlo bitna, vi trebate napraviti prvi korak u kriznom trenutku.
  2. Održavajte komunikaciju - ne smijete prekidati komunikaciju dok ne postignete zadovoljstvo druge strane.
  3. Ponudite alternativno rješenje – kad klijenta morate preusmjeriti kolegama,
  4.  budite sigurni da ga preusmjeravate pravoj osobi i provjerite je li klijentov problem riješen.
  5. Preuzmite odgovornost – bez obzira smatrate li se krivim ili ne preuzmite odgovornost za situaciju koja je nastala.
  6.  To će vam olakšati njeno rješavanje.
  7. Budite iskreni – druga strana sigurno zna kada ste iskreni, a kada ne. Laganje u kriznom momentu 
  8. je znak profesionalne nezrelosti. Trebate biti iskreni.
  9. Priznajte grešku – ako ste pogriješili trebate se ispričati drugoj strani. 
  10. Tako ćete smiriti situaciju i održati povjerenje.
  11. Zadržite klijenta – vaša je obaveza nakon situacije zadržati klijenta.
  12.  Ne libite se pozvati ga opet i uvjeriti se da je ostao zadovoljan.

Ako su vam ovi savjeti korisni, onda imamo odličnu ponudu za vas!

Prijavite se na seminar Poslovnog dnevnika i riješite se nepotrebnih frustracija jednom za svagda!

Naziv seminara: " Telefonska komunikacija - nezadovoljni klijenti "

Datum održavanja: 24. travnja 2018.

Saznajte više OVDJE

Nakon seminara svi polaznici znat će:

  • što žele i koji cilj imaju „teški“ sugovornici i nezadovoljni klijenti
  • kako upravljati vlastitim osjećajima
  • kreirati rješenja po mjeri klijenta, ali i po mjeri poduzeća
  • postavljati prava pitanja u pravo vrijeme 

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije! 

Ne gubite vrijeme tražeći klijente, neka klijenti sami pronađu Vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

Izrađujemo WEB stranice! Reklamiramo Vas!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK