7 najboljih savjeta za telefonsku komunikaciju

  • Direkt Informator

7 najboljih savjeta za telefonsku komunikaciju

Foto: shutterstockFoto: shutterstock

Uz ove savjete, izbjeći ćete većinu neugodnih situacija!

Radite u call centrutehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim,

 zahtjevnim i ljutim klijentima? Količina stresa na poslu vam je ponekad neizdrživa?

Postoji rješenje!

Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji:

  1. Reagirajte brzo - samoinicijativnost u prvom trenutku je vrlo bitna, vi trebate napraviti prvi korak u kriznom trenutku.
  2. Održavajte komunikaciju - ne smijete prekidati komunikaciju dok ne postignete zadovoljstvo druge strane.
  3. Ponudite alternativno rješenje – kad klijenta morate preusmjeriti kolegama,
  4.  budite sigurni da ga preusmjeravate pravoj osobi i provjerite je li klijentov problem riješen.
  5. Preuzmite odgovornost – bez obzira smatrate li se krivim ili ne preuzmite odgovornost za situaciju koja je nastala.
  6.  To će vam olakšati njeno rješavanje.
  7. Budite iskreni – druga strana sigurno zna kada ste iskreni, a kada ne. Laganje u kriznom momentu 
  8. je znak profesionalne nezrelosti. Trebate biti iskreni.
  9. Priznajte grešku – ako ste pogriješili trebate se ispričati drugoj strani. 
  10. Tako ćete smiriti situaciju i održati povjerenje.
  11. Zadržite klijenta – vaša je obaveza nakon situacije zadržati klijenta.
  12.  Ne libite se pozvati ga opet i uvjeriti se da je ostao zadovoljan.

Ako su vam ovi savjeti korisni, onda imamo odličnu ponudu za vas!

Prijavite se na seminar Poslovnog dnevnika i riješite se nepotrebnih frustracija jednom za svagda!

Naziv seminara: " Telefonska komunikacija - nezadovoljni klijenti "

Datum održavanja: 24. travnja 2018.

Saznajte više OVDJE

Nakon seminara svi polaznici znat će:

  • što žele i koji cilj imaju „teški“ sugovornici i nezadovoljni klijenti
  • kako upravljati vlastitim osjećajima
  • kreirati rješenja po mjeri klijenta, ali i po mjeri poduzeća
  • postavljati prava pitanja u pravo vrijeme 

DIREKT INFORMATOR

Snimamo televizijiske emisije!

Navesti ćemo samo neke od emisija u kojima smo gostovali: OBN Sarajevo, PINK BiH, HRT ,Tv Istra,  TV NOVA  Pula 

Upravo snimamo televizijsku šaljivu seriju" Ured XXL" u vlastitoj produkciji!   

Ne gubite vrijeme tražeći klijente - neka klijenti sami pronađu vas!

Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK