5 pravila poslovnog bontona

5 pravila poslovnog bontona

Foto: FotoliaFoto: Fotolia
 
  • Foto: Fotolia
  • Foto: Fotolia

Zaposlenici su ogledalo tvrtke i predstavljaju vrijednost brenda vaše organizacije.

  1. Rukovanje je i dalje profesionalni standard
  2. Napravite dvostruku provjeru prije nego kliknete send
  3. Nemojte nenajavljeni ulaziti u nečiji ured
  4. Uvažavajte ljude oko vas, nemojte presluškivati i tračati
  5. Budite točni, ugasite telefon za vrijeme sastanka

Poslovna komunikacija obuhvaća elemente kao što su poslovno odijevanje, pravila ophođenja s drugim ljudima, poslovno dopisivanje, ton glasa i govor tijela, upotreba riječi i pravila vođenja uljuđenog razgovora u raznim poslovnim situacijama, kao i ponašanje za i pri poslovnim objedima.

Sve više hrvatskih firmi uviđa važnost poslovnog bontona i poslovne komunikacije kao glavnog aduta u borbi protiv konkurencije te slijede internacionalne trendove dobre komunikacije i bontona. Ukoliko želite znati kako to rade profesionalci dođite na jednodnevni seminar Poslovnog dnevnika 16.2.2018. u Zagrebu. 

Što ćemo naučiti na seminaru:

  • važnost dobre poslovne komunikacije i poslovnog bontona
  • komunikacijski okvir: što je komunikacija te forme poslovne komunikacije
  • neverbalna komunikacija i poštivanje internih smjernica ("kućnog reda"): odijevanje, osobna higijena, make-up, čistoća, geste, mimika, kašnjenje, trening osmijeha, ljubaznost i dr.
  • paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja
  • stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
  • emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama i ostvariti rapport, kontrola bijesa
  • bonton, poslovna kultura i uljudnost: zlatna pravila pristojnosti
  • dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
  • komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi, diversity na radnom mjestu
  • osobni imidž kao komunikacija brenda tvrtke i kompanijskih vrijednosti te kako se to odražava na korisnike

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Svim zaposlenicima koji su u direktnoj usmenoj ili pisanoj komunikaciji s korisnicima/klijentima/partnerima (npr. rad u prodaji, u pozivnim centrima, turizmu...)

ili rade na poziciji koja zahtjeva učestalu svakodnevnu suradnju s različitim zaposlenicima unutar organizacije.

Naziv seminara: "Poslovna komunikacija i poslovni bonton"

Datum održavanja seminara: 16.2.2018.

U tijeku su last minute prijave sa 50% popusta na kotizaciju.

* Prilikom online prijave potrebno je unijeti kod za popust KOD:PD261705 Popust se obračunava na redovnu cijenu kotizacije. Popusti se međusobno ne zbrajaju. Broj mjesta je ograničen, rezervacija mjesta se vrši red

DIREKT INFORMATOR

DIREKT INFORMATOR


 

  Snimamo televizijiske emisije!

  Navesti ćemo samo neke od emisija u kojima smo gostovali: OBN Sarajevo, PINK BiH, HRT ,Tv Istra,  TV NOVA  Pula 

  Upravo snimamo televizijsku šaljivu seriju" Ured XXL" u vlastitoj produkciji!   

 

 

  Ne gubite vrijeme tražeći klijente - neka klijenti sami pronađu vas!

  Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

         

KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK