5 pravila poslovnog bontona

5 pravila poslovnog bontona

Foto: FotoliaFoto: Fotolia
 
  • Foto: Fotolia
  • Foto: Fotolia

Zaposlenici su ogledalo tvrtke i predstavljaju vrijednost brenda vaše organizacije.

  1. Rukovanje je i dalje profesionalni standard
  2. Napravite dvostruku provjeru prije nego kliknete send
  3. Nemojte nenajavljeni ulaziti u nečiji ured
  4. Uvažavajte ljude oko vas, nemojte presluškivati i tračati
  5. Budite točni, ugasite telefon za vrijeme sastanka

Poslovna komunikacija obuhvaća elemente kao što su poslovno odijevanje, pravila ophođenja s drugim ljudima, poslovno dopisivanje, ton glasa i govor tijela, upotreba riječi i pravila vođenja uljuđenog razgovora u raznim poslovnim situacijama, kao i ponašanje za i pri poslovnim objedima.

Sve više hrvatskih firmi uviđa važnost poslovnog bontona i poslovne komunikacije kao glavnog aduta u borbi protiv konkurencije te slijede internacionalne trendove dobre komunikacije i bontona. Ukoliko želite znati kako to rade profesionalci dođite na jednodnevni seminar Poslovnog dnevnika 16.2.2018. u Zagrebu. 

Što ćemo naučiti na seminaru:

  • važnost dobre poslovne komunikacije i poslovnog bontona
  • komunikacijski okvir: što je komunikacija te forme poslovne komunikacije
  • neverbalna komunikacija i poštivanje internih smjernica ("kućnog reda"): odijevanje, osobna higijena, make-up, čistoća, geste, mimika, kašnjenje, trening osmijeha, ljubaznost i dr.
  • paraverbalna komunikacija i emocije: ton glasa, akcent, brzina govora, ljutnja
  • stilovi komuniciranja: agresivna, pasivna, pasivno-agresivna, asertivna komunikacija
  • emocionalna inteligencija: kako upravljati svojim i tuđim emocijama i ostvariti rapport, kontrola bijesa
  • bonton, poslovna kultura i uljudnost: zlatna pravila pristojnosti
  • dobra interpersonalna komunikacija u funkciji dobrih međuljudskih odnosa u timu
  • komunikacija i etika: poštivanje različitosti ljudi, diversity na radnom mjestu
  • osobni imidž kao komunikacija brenda tvrtke i kompanijskih vrijednosti te kako se to odražava na korisnike

Kome je ovaj seminar namijenjen?

Svim zaposlenicima koji su u direktnoj usmenoj ili pisanoj komunikaciji s korisnicima/klijentima/partnerima (npr. rad u prodaji, u pozivnim centrima, turizmu...)

ili rade na poziciji koja zahtjeva učestalu svakodnevnu suradnju s različitim zaposlenicima unutar organizacije.

Naziv seminara: "Poslovna komunikacija i poslovni bonton"

Datum održavanja seminara: 16.2.2018.

U tijeku su last minute prijave sa 50% popusta na kotizaciju.

* Prilikom online prijave potrebno je unijeti kod za popust KOD:PD261705 Popust se obračunava na redovnu cijenu kotizacije. Popusti se međusobno ne zbrajaju. Broj mjesta je ograničen, rezervacija mjesta se vrši red

DIREKT INFORMATOR

DIREKT INFORMATOR

 


  Snimamo televizijiske emisije u kod nas i  inozemstvu! 

  Navesti ćemo samo neke od emisija u kojima smo gostovali: OBN  Sarajevo, PINK BiH, HRT, RTL ,Tv Istra,  TV NOVA..   

  Upravo snimamo televizijsku šaljivu seriju u vlastitoj produkciji!   

  Nadalje, snimamo šaljivu emisiju skrivena kamera u produkciji Direkt informatoraportala...

Radio emisije na RADIO MAESTRALU....

  Ne gubite vrijeme tražeći klijente - neka klijenti sami pronađu vas!

  Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

         


KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK