PET savjeta za komunikaciju sa ljutim klijentima!

PET savjeta za komunikaciju sa ljutim klijentima

Foto: FotoliaFoto: Fotolia

Ljuti klijenti, nezadovoljni korisnici, teški kupci... Svakodnevno na poslu komunicirate s klijentima koji su ljuti, nezadovoljni, agresivni? Kako preživjeti radni dan?

5 praktičnih savjeta za komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima:

  1. u svemu što činite služite se pozitivnim riječima i pozitivnim mislima
  2. prije nego što nešto kažete, uvijek dobro promislite, zbog toga nikada nećete požaliti
  3. neka vam cilj bude najviši mogući odnosi sa sobom i drugima
  4. suzdržite se ogovaranja; izgovarajte samo riječi istine
  5. budite uvijek svjesni svojih riječi; jednom izgovorene riječi nije moguće povući

Kako zadržati osobnu mirnoću u razgovoru sa ljutim klijentom?

Kako brzo i efikasno smiriti ljutog klijenta? 

Što je zabranjeno reći ljutom klijentu?

Naučite voditi komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima profesionalno, uvjerljivo i odlučno.

Vještine i tehnike komunikacije za brzo rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija.  

Seminar naziva "NLP Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" održava se 7.2.2018. u Zagrebu u organizaciji Poslovnog dnevnika. Prijavite se za sudjelovanje putem online obrasca OVDJE. Broj mjesta je ograničen, rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Iskoristite popust za ranu prijavu i dodatnih 20% popusta za 5 ili više sudionika iz iste firme.

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga za Vaše zaposlenike obratite nam se s povjerenjem! 

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik - Večernji list d.o.o., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

ISKUSTVA POLAZNIKA

"Predavačica je odlična, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja."
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana."
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad sa polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."

 

DIREKT INFORMATOR

DIREKT INFORMATOR

 


  Snimamo televizijiske emisije!

  Navesti ćemo samo neke od emisija u kojima smo gostovali: OBN Sarajevo, PINK BiH, HRT ,Tv Istra,  TV NOVA     Pula  

  Upravo snimamo televizijsku šaljivu seriju" Ured XXL" u vlastitoj produkciji!   

 

 

  Ne gubite vrijeme tražeći klijente - neka klijenti sami pronađu vas!

  Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni na internetu!

         


KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK