DI SU MILIJUNI ???

Direkt Informator preporučuje Čitanje/5min

Previše digitalnih oglašivača provodi previše vremena fokusirajući se na kvantitativne rezultate samo zato što je to online jednostavno i moguće.

 

Vrijeme je godišnjih odmora. Ljeto. Otputovao sam u Aziju: Bangkok, Kuala Lumpur, Singapur. I sad sam se vratio. Listam svoju malu crnu bilježnicu. Razmišljam o tome što sam naučio. Jer upravo to pružaju mi putovanja: nove misli. Nove zaključke za stare misli. Nove ideje. Znanje. Pregršt iskustava i mnogo čitanja. A kad smo već kod čitanja, ponio sam knjige o Steveu Booku, o Googleu i zbirku misli Setha Godina. Sve što sam pročitao imalo je zajednički nazivnik, potragu za odgovorom na pitanje: što odlikuje najbolje? 
Čitat sam počeo na lijepom brodu-restoranu s pogledom na Chao Phrayu, bangkošku četrvrt. Prva je bila knjiga o Steveu Jobsu, koji je sada relevantniji nego ikad. U knjizi o njegovu iskustvu vođe čitao sam o njegovoj predanosti da proizvodi budu savršeni. Čitao sam o njegovu nevjerovanju u fokus-grupe jer ‘ljudi ne znaju šta žele u budućnosti, znaju samo za ono što imaju’. Čitao sam njegova razmišljanja o talentima, kako voli talente i kako čini sve što može da ih zadrži u svojoj tvrtki. Čitao sam i o njegovu strpljenju. Strpljenju koje se zrcalilo u svim odgođenim lansiranjima proizvoda zato što nisu bili savršeni. Čitao sam o njegovu vjerovanju u mijenjanje svijeta i stilu mimo konsenzusa kad je bila triječ o važnim poslovnim stvarima. Primjerice, kad je bila riječ o iPhoneu, zahtijevao je telefon sa samo jednom tipkom. Inženjeri u kompaniji rekli su da to nije moguće. Jobs je samo odgovorio da je on predsjednik uprave i da želi telefon sa samo jednom tipkom. Na kraju ga je dobio.
http://direkt-informator.hr/
U avionu na putu u Kuala Lumpur počeo sam čitati ispise bloga Setha Godina. Jedan od najzanimljivijih postova u posljednja tri mjeseca bio je onaj o tome što kupci žele. Godin misli da je sve u postizanju rezultata, uzbuđenjima i jačanju ega. Dakle, ključ nije ni u prvom, a ni u svemu trome, nego u tome da treba pružiti barem dvoje. Pod ‘rezultatima’ misli na to može li se ostvariti povrat na investiciju, veća prodaja, gubitak težine ili bilo koji drugi mjerljiv rezultat. ‘Uzbuđenja’ je već teže kvantificirati, ali jednako su važna. Ljudi reagiraju na herojstvo. Godin smatra da smo svi fascinirani i privučeni iznimnim trudom, velikim rizikom, krvlju, znojem i suzama koji dolaze od pravog partnera. Pod ‘egom’ misli se na to kako je lijepo osjećati se važnim. Ovdje je riječ o isticanju svog imena u predvorju hotela, zapravo, o boljoj usluzi u usporedbi s drugima. Tako objašnjava zašto neki poslovni subjekti imaju problema s pristupom srcu i umu klijenta. Jednostavno – jer se ne mogu natjecati ni u jednoj od navedenih kategorija. Čitajući to, uhvatio sam samog sebe kako kimam glavom. Tako jednostavno rečeno, a tako često zaboravljeno. Godinov primjer s Ritz Carltonom vezan je uz ego. A Appleov s pružanjem uzbuđenja, karijernim i korporativnim rizikom u naše ime. Čim to prestane raditi, plemenu će postati dosadno. Dakle, primamljivo je fokusirati se samo na rezultate, ali treba biti i zadivljen time koliko daleko možete ići i s druga dva elementa. Na stanci za ručak u China Townu u Singapuru pročitao sam u knjizi o Googleu odlomak o toj kompaniji. Čitao sam da ondje vjeruju u ljudski talent, čak više nego u menadžment. U skladu s time omogućite zaposlenicima da 20 posto radnog vremena rade na stvarima koje ih oduševljavaju i koje su im relevantne. Gmail je, primjerice, nastao iz jednog od takvih projekata. Čitao sam o kompaniji koja potiče tako mnogo novih kompanija. Ljudi koji odlaze iz Googlea žele promijeniti svijet. Odlaze i osnivaju nove, inovativne kompanije. Na kraju, Google je čak kupio mnoge od njih. Čitam o snažnoj viziji kompanije, o nečemu što svim zaposlenicima posvješćuje zašto Google postoji. Čitao sam i mistične priče o budućnosti, svemu što će Google napraviti. Sve je to uzbudljivo.Dakle, sjedim u zemlji inovacija, Singapuru. Pitam se što mi kao digitalni marketingaši možemo naučiti iz toga? Kako možemo raditi još bolje? Pronašao sam pet područja.

Google vjeruje u talent 
Prvo, digitalni oglašivači trebali bi razmišljati kao propovjednici, evanđelisti proizvoda. Proizvod bi uvijek trebao biti najvažniji. One koji cjelokupno online iskustvo promatraju kao svoj proizvod nadmašit će druge. Nije samo riječ o vašemu najvažnijem proizvodu, riječ je o iskustvu kupca u cijelosti. Web-stranica mora savršeno funkcionirati. Budete li prodavali u web-trgovini, treba raditi bolje od najboljeg. Je li tako? Može li iskustvo s vašim proizvodom riješiti neke probleme kupaca? Može li se svidjeti? Razmišljate li tako, razmišljate kao Steve Jobs. Onda napravite kako je napravio on – uzmite odlične partnere i dopustite im da budu kreativni unutar vašeg okvira.Drugo, digitalni oglašivači trebaju biti kao voditelji razgovora – ne fokusirati se samo na iznose! Previše digitalnih oglašivača provodi previše vremena fokusirajući se na kvantitativne rezultate samo zato što je to online jednostavno i moguće. Previše se podataka nikad ne upotrijebi. Dakle, umjesto da to radite samo da nešto napravite, učite od Godina i ispunite svoj brend uzbuđenjima i egom. Nečim što uzbuđuje kupca ili što godi njegovu egu. Nečim što ga pokreće. Učinite li tako, pomaci će se brzo vidjeti!

Kako biti vizionar 
Sljedeće, oglašivači kao suradnici – analizirajte ponašanje! I Google i Jobs veliki su vizionari. Stalno su u potrazi. Obojica vjeruju da sami morate osmisliti svoju viziju i pokušati ostvariti je. Jobs čak govori da fokus-grupe ne funkcioniraju jer ljudi ne znaju što doista žele. Digitalni oglašivači današnjice trebali bi biti stručnjaci za poznavanje kupaca. Ali nemojte samo ispitivati ljude. Trebali biste naučiti kako se koristiti digitalnim alatima za slušanje, analizu onoga što čujete te zatim pokušati biti vizionarima. Naučite biti kreativni. Naučite testirati svoja razmišljanja da biste počeli osmišljavati stvari. Tada biste trebali oblikovati stajalište i držati ga se.
Želite otvoriti Portal ?

Klikni i saznaj više:

http://www.imamnovac.com/Portal-kao-biznis/146.aspx

Fotografija Direkt Informator.

DIREKT INFORMATOR

 


  Snimamo televizijiske emisije u cijeloj Hrvatskoj i inozemstvu! 

  Navesti ćemo samo neke od emisija u kojima smo gostovali: OBN  Sarajevo, PINK BiH, HRT, RTL ,Tv Istra, RTS TV .     

  Upravo snimamo televizijsku šaljivu seriju u vlastitoj produkciji!   

  Nadalje, snimamo šaljivu emisiju "Skrivena kamera"u produkciji Direkt informatora i Pink tv!

  Upravo počinje i radio emisija na radio "maestralu"!

  Ne gubite vrijeme tražeći klijente - neka klijenti sami pronađu vas!

  Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni!

         


KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK