Bivši prodavač automobila otkriva trikove koje koriste trgovaci kako bi vas namamili na kupnju










Slika izvo:Pixabay.com




Ako želite uštedjeti novac, velike kupnje mogu biti prava prilika za to.

Nažalost, kada je riječ o velikim financijskim stavkama, kao što su izdvajanja za novi automobil, većina nas griješi i završi tako da ga preplati. Iskusan i lukav prodavač automobila nikada nije na našoj strani.

Business Insider je razgovarao sa Scottom Chesrownom, koji je proveo gotovo desetljeće radeći u salonima automobila prije prelaska na poziciju direktora marketinga u tvrtki Vroom.

Chesrown opisuje četiri zajednička trika koji auto dileri koriste kako bi vas ponukali da potrošite – više.


1. Nude vrlo nisku cijenu za vaš stari automobil

Prvi korak u kupnji novog automobila je trgovanje s vašim starim automobilom. Auto dileri najčešće vaš stari automobil cijene mnogo niže nego što on zapravo vrijedi i možete pretpostaviti da će diler početi pregovore s cijenom koju on nametne, opisuje Chesrown.

Nemojte na samom početku izgubiti trgujući automobil po nepoštenoj cijeni. Utrošite malo vremena i preko nekoliko oglasnika usporedite cijene automobila istog tipa i godišta s vašim kako bi točno odrediti koliko je vrijedan vaš automobil na tržištu. Ako ste naoružani s tim informacijama, možete postati osoba koja kontrolira razgovor.


2. Dobili su vašu pažnju nudeći vam niske cijene, a zatim vam pokušavaju prodati nešto drugačije (i skuplje)

Auto dileri igraju na klasičnu mamac-taktiku. “Većina alata na internetu usmjerena je na to da vas ponuka da uđete u trgovinu jer je to mjesto i vrijeme kad auto dileri imaju najviše prilika za prodaju automobila”, objašnjava Chesrown. “Automobili su ispred vas, a to je obično napeta situacija, međutim ovi dečki znaju kako prodati automobile. Stigma koja stoji na dilerima automobila još uvijek je vrlo istinita u ovoj industriji.”

Ono što će oni učiniti jest reći vam da vas u trgovini čeka sjajna prilika, a zatim će vas pokušati uvjeriti da kupite skuplji automobil. Ili će vam reći da je “sjajna prilika” već prodana i nastavit će vam pokušati prodati nešto skuplje.

Imate dvije mogućnosti da prevladate ove trikove. Možete nazvati zastupstvo prije nego posjetite salon i pitati ih za potvrdu da je vozilo na lageru. Ako potvrde, nemojte stati na tome, pitajte ih da vam na e-mail ili telefax pošalju potpisanu izjavu da je auto dostupan za prodaju. Opcija dva je odreći se kompletno zastupstva i kupiti auto online.


3. Pokušavaju vam prodati hrpu zaštitnih jamstava za vaš automobil koji vam zapravo ne trebaju

“Do trenutka kada većina kupaca uđe u proces financiranja, oni su već iscrpljeni,”, kaže Chesrown. Trgovci će to iskoristiti u svoju korist i pokušati vam izvući više novca u trenutku kad budete umorni i očajni toliko da ćete samo željeti otići s novim automobilom kući.

“Oni će početi bacati neka proširena jamstva i različite vrste zaštite koje vjerojatno ne trebate za vaš automobil”, objašnjava Chesrown. “Ljudi završavaju kupnju s puno stvari koje ih u konačnici ne štite.”

Kako biste izbjegli tu zamku, pobrinite se da znate točno ono što te dodatne stavke pokrivaju, a zatim zapitajte se, trebaju li vam doista. Za većinu vremena vidjet ćete da vam nije nužna tolika zaštita.

Također, trgovci mogu pokušati prodati vam prošireno jamstvo koje pokriva električni sustav automobila. To ne mora biti nužno, objašnjava Chesrown jer moderni automobili nemaju puno električnih problema.

To ipak ne znači da biste se trebali odlučiti za drugu krajnost i odreći se svih ugovora o pružanju sigurnosnih usluga. “Važno je imati ugovor sa servisom,” kaže Chesrown. “Ja sam jako veliki fan proširenih jamstava na automobilima – ali samo onda kada pokrivaju pravu stvar.”

Vijesti izvor: net.hr

DIREKT INFORMATOR

 


  Snimamo televizijiske emisije u cijeloj Hrvatskoj i inozemstvu! 

  Navesti ćemo samo neke od emisija u kojima smo gostovali: OBN  Sarajevo, PINK BiH, HRT, RTL ,Tv Istra, RTS TV .     

  Upravo snimamo televizijsku šaljivu seriju u vlastitoj produkciji!   

  Nadalje, snimamo šaljivu emisiju "Skrivena kamera"u produkciji Direkt informatora i Pink tv!

  Upravo počinje i radio emisija na radio "maestralu"!

  Ne gubite vrijeme tražeći klijente - neka klijenti sami pronađu vas!

  Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni!

         


KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK