Ženama je lakše voditi kompaniju nego odabrati odjeću





Slika izvor: Pixabay.com







Najvažnije je imati na umu da odjeća mora biti u skladu s kompanijskom kulturom i atmosferom na radnome mjestu

Žene uspješno plivaju poslovnim vodama i rješavaju složene probleme svakoga dana, ali donijeti pravu odluku što obući za sastanak, poslovni ručak ili jednostavno za radni dan u uredu, nekima je pravi izazov. Dizajneri, stilisti i poznavatelji mode kažu da menadžerice rade cijeli niz pogrešaka, od previše neformalnog oblačenja do zanemarivanja modnih detalja. Činjenica je da se ukusi razlikuju, ali je činjenica i da većina vrhunskih menadžerica neće nikada dospjeti na top-listu najbolje odjevenih žena. “Mnoge poslovne žene odijevanje jednostavno zanemaruju”, kaže Mary Lou Andre, voditeljica Organization by Design. U amerikaniziranom svijetu gdje je prvi dojam najvažniji i “ljudi vas po nekoliko puta odmjeravaju”, kako kaže Mary Lou, dojam koji se ostavlja odjećom izuzetno je važan.

Bez recepta
Kad je riječ o odijevanju za posao ne postoji jedan recept koji vrijedi za sve. Najvažnije je imati na umu da odjeća mora biti u skladu s kompanijskom kulturom i atmosferom na radnome mjestu. Dok će u investicijskoj banci pravila odijevanja zahtijevati konzervativna odijela i kostime, u kreativnoj ili marketinškoj kompaniji cijenjeno je kreativno odijevanje s daškom individualnosti. “Žena bi trebala ostavljati dojam profesionalnosti. Budući da želim da me klijenti shvaćaju kao pouzdanog savjetnika, kad me pogledaju želim da pred sobom vide inteligentnu osobu”, kaže Ida Liu, jedna od direktorica pri Citibanku. Valja zapamtiti i da stil koji je sasvim prirodan u jednom uredu, u drugom može izgledati čudno. Iako je, na primjer, riječ o istoj kompaniji, u njezinim podružnicama mogu postojati malo promijenjena pravila oblačenja. Možda je riječ samo o detaljima, no lako se može dogoditi da u drugom gradu kolegama izgledate neobično. Kada kupuju odjeću u kojoj će ići na posao, mnoge menadžerice imaju naviku posjećivati iste trgovine i kupovati odjeću istog dizajnera. Iako je najlakše kupiti kombinaciju koja se već pokazala dobitnom, no to je ujedno i najlakši način da se izgleda staro i iznošeno. S vremena na vrijeme valja promijeniti dizajnera i pratiti nove modne trendove da bi se izgledalo svježe. Svakako valja pratiti nova imena na modnoj sceni, pa čak i one dizajnere čiji modeli izgledaju ekstravagantno jer oni mogu imati neki zanimljivmodni detalj koji će apsolutno osvježiti neku konzervativnu sivu kombinaciju, koja je sama po sebi krajnje obična i nezanimljiva. Svima je poznato da na poslu treba izbjegavati odjeću koja previše otkriva jer tada pozornost poslovnog partnera nije usmjerena na posao. Međutim, odjeća dva broja veća kupljena u pokušaju da se zatomi ženstvenost modna je katastrofa. Ako je odjeća bezoblična i osoba će biti proglašena bezobličnom. Pri odabiru odjeće veliku pozornost valja posvetiti tome kako vam odjeća pristaje. U najvećem broju slučajeva to znači naručiti odjeću kod krojača ili mu odnijeti odjeću kupljenu u butiku. Čak i filmske zvijezde koje obožavaju svoje dizajnere nakon kupnje odnose odjeću krojaču kako bi ih prilagodio baš njima. Valja se pomiriti s činjenicom da vrlo mali broj ljudi može s vješalice u trgovini izabrati komad odjeće i u tome izgledati savršeno. Ako poslovna žena nije dio modne industrije, tada ne valja slijepo slijediti najnovije trendove jer veličanstveno florescentno ljubičasto odijelo neće dobro pristajati za ured. Menadžerice koje vole pratiti nove trendove, s njima bi trebale eksperimentirati tek pri večernjim izlascima.

Crno odjelo i detalji
“Poslovne žene ne vole uzimati preveliku slobodu i izražavati svoj stav. To je velika pogreška jer bi žena trebala preuzeti nešto rizika, eksperimentirati s bojama, uzorcima i tkaninama. Poslovna žena ipak nije poslovni muškarac”, objašnjava Rory Tahari, potpredsjednica i kreativna direktorica modne kuće Elie Tahari. Svi će se modni stručnjaci složiti da dodavanje malog modnog detalja može i konzervativno odijelo učiniti zanimljivim. Za poslovne žene koje se boje eksperimentiranja i ne odustaju od klasičnih poslovnih formi detalj crvene ili žute boje, pa čak i broš, dat će toj kombinaciji sasvim novu dimenziju i potisnuti konzervatizam. Dobar primjer je Hillary Clinton koja je tijekom gotovo cijele predizborne utrke bila u crnom odijelu, ali svaki put s drukčijim detaljem u boji.


Izražavanje stava
“Poslovne žene ne vole uzimati preveliku slobodu i izražavati svoj stav. To je velika pogreška jer bi žena trebala preuzeti nešto rizika, eksperimentirati s bojama, uzorcima i tkaninama. Poslovna žena ipak nije poslovni muškarac”, objašnjava Rory Tahari, potpredsjednica i kreativna direktorica modne kuće Elie Tahari.



Izvor vijesti: poslovni.hr

DIREKT INFORMATOR

 


  Snimamo televizijiske emisije u cijeloj Hrvatskoj i inozemstvu! 

  Navesti ćemo samo neke od emisija u kojima smo gostovali: OBN  Sarajevo, PINK BiH, HRT, RTL ,Tv Istra, RTS TV .     

  Upravo snimamo televizijsku šaljivu seriju u vlastitoj produkciji!   

  Nadalje, snimamo šaljivu emisiju "Skrivena kamera"u produkciji Direkt informatora i Pink tv!

  Upravo počinje i radio emisija na radio "maestralu"!

  Ne gubite vrijeme tražeći klijente - neka klijenti sami pronađu vas!

  Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni!

         


KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK