Lako do zarade: Top 5 jednostavnih ideja za posao







Slika izvor:pixabay.com


Vjerujete li da voćni sokovi, cvijeće, dizajn, iznajmljivanje stanova i balzami za usne mogu donijeti milijunske zarade?


U sklopu poduzetničkog natječaja "Pametnom idejom do uspjeha" donosimo vam članke, intervjue i savjete stručnjaka o važnim poduzetničkim temama i izazovima poduzetništva.

Jedna od formula uspjeha poslovne ideje glasi: jednostavnost. Možete imati najsloženiju, najkompliciraniju i tehnički najzahtjevniju ideju, pa ipak se može dogoditi da se ona nikad ne realizira. S druge strane, najjednostavnije, svakodnevne usluge koje već postoje diljem svijeta mogu biti izuzetno uspješne. U čemu je tajna? U ljudima, u sreći, marljivom upornom radu ili konstelaciji različitih faktora, možda čak i položaju zvijezda ili mjesečevoj mjeni? Zaključite sami. Mi smo pronašli pet vrlo jednostavnih poduzetničkih ideja koje broje zaradu u desecima i stotinama milijuna dolara.
Innocent svježe cijeđeni sokovi

Trojica prijatelja, Adam Balon, Jon Wright i Richard Reed nakon završetka studiranja na sveučilištu Cambridge bacili su se u poslovne vode. Dvojica su se bavila poslovnim konzaltingom, a treći oglašavanjem. Sasvim solidne karijere... pa ipak, htjeli su nešto više. Davne 1998. na zimovanju sinula im je ideja – na tržištu nedostaje ponuda svježe cijeđenih voćnih smoothieja. Šest mjeseci su miksali i kemijali, a onda se odvažili ispitati tržište i to na najneposredniji način. Unajmili su štand na festivalu i posjetiteljima nudili svoje sokiće. Otišli su korak dalje i tražili od kupaca da odmah odgovore – trebamo li ostaviti svoje poslove i baciti se na posao sa smoothiejima? Tko je ZA neka baci praznu bočicu soka u lijevu kantu, a tko je PROTIV neka baci u desnu. Naravno, oduševljeni kupci začas su napunili upravo lijevu kantu za otpatke. Tako je krenula priča koja se nastavlja ovako: već druge godine poslovanja ostvareni prihod od prodaje prelazio je milijun funti, tjedno prodaju preko dva milijuna bočica smoothieja, pokrivaju 75% tržišta u Britaniji. Prije četiri godine, Coca Cola je kupila 58% udjela u kompaniji i platila za to 65 milijuna funti. http://www.innocentdrinks.co.uk/
99designs, zajednica koja danas broji 295.292 dizajnera

26-godišnji australski poduzetnik i šesnaestogodišnji kanadski klinac – to je par koji je osmislio zajednicu dizajnera koja svoje usluge nudi svima kojima je potreban dizajn a voljni su ga nabaviti i platiti putem weba. Ova dva mlada poduzetnika prvo su na forumu okupljali zajednicu developera i dizajnera. Osluškivali su tržište, razmatrali zahtjeve korisnika. Zatim su se mali poduzetnici odlučili posvetiti brendiranju svog malog biznisa i obratili se za pomoć svojim kolegama forumašima, koji su se odazvali u velikom broju. Tada im je sinulo da zasigurno postoji još poduzetnika širom svijeta kojima trebaju takve usluge. Pa zašto ih ne bi naplaćivali? Deset dolara po deset dolara, dizajner po dizajner, usluga po usluga i došli su do ovoga: njihova zajednica broji gotovo 300.000 članova, stalno zapošljavaju 70 djelatnika u Australiji, SAD-u, Njemačkoj, Francuskoj i Londonu, pet godina nakon osnutka imali su promet od 45 milijuna dolara, a 2011. godine dokapitalizirali su se sa 35 milijuna dolara. http://99designs.com/
Cvijećem do 668 milijuna dolara

Američki poduzetnik, James McCann bio je i konobar i socijalni radnik. Jednog dana, dok se brijao i slušao radio, na pamet mu je pala poslovna ideja. Prvo je otvorio outlet cvjećarnicu, zatim je nabavio besplatnu telefonsku liniju 1-800-FLOWERS, kako bi svojim kupcima omogućio lakšu dostupnost usluge. Ono što je McCann napravio ranih devedesetih, danas je standard u maloprodajnom biznisu diljem svijeta. Razvojem interneta, 1999. ušao je i u svijet internet prodaje, te svojem telefonskom broju dodao .com, što je uslugu naručivanja i dostave cvijeća učinilo još dostupnijom. Samo 2010. godine prihod ove tvrtke bio je 668 milijuna dolara. www.1800flowers.com
Od zračnih kreveta do biznisa od 1,3 milijarde dolara

Joe Gebbie i Brian Chesky bili su cimeri u stanu u San Franciscu. Tijekom jedne od konferencija, shvatili su da su sve hotelske sobe u gradu rezervirane i da sudionicima konferencije treba dodatni smještaj. Zašto im ne bismo mi ponudili smještaj, mislili su? Otvorili su vrata svog stana i ponudili spavanje na dva zračna kreveta, uz pripremu domaćeg doručka. Tako je nastao Airbnb, najveći svjetski servis koji spaja iznajmljivače smještaja i one kojima je smještaj potreban. Možete tako iznajmiti svoj vlastiti stan, apartman, sobu, kauč, vikendicu, brod, privatni otok, cijeli posjed – bilo koju privatnu nekretninu. Brojke kažu sljedeće: do lipnja 2013. godine putem ovog servisa ostvareno je 10 milijuna noćenja, na servisu je prisutno preko 33.000 gradova u dvjestotinjak zemalja, a vrijednost ovog biznisa procijenjena je na 1,3 milijarde dolara. https://www.airbnb.com/
Pčelinji balzam i 250 milijuna dolara

Kakvu su poslovnu ideju imali Burt Shavitz, prodavač meda i Roxanne Quimby, nezaposlena konobarica? Oni su 1984. počeli prodavati svijeće od pčelinjeg voska. Prve godine zaradili su pristojnih 20.000 dolara. Srećom, krenuli su i korak dalje, proizvoditi prirodne sapune, mirise, dok je pčelinji balzam za usne postao pravi hit. Već 1991. zapošljavali su 40 radnika, proizvodili 500.000 svijeća, sapuna i mirisa godišnje. Vlasnik ovog poslovnog pothvata kaže: „Vjerujem da uspjeh znači podići se svaki put iznova nakon što padneš. Uspjeh ne nastaje od jedne fenomenalne ideje, već od puno malih koraka i odluka koje se stvaraju godinama. Treba znati procijeniti proizvod i ne vezati se emotivno za njega – on se ili prodaje ili ne prodaje. Primjerice, balzam za usne ljudi kupuju deset puta češće nego pčelinji vosak za poliranje namještaja.“ Burt's Bees proslavio je 2009. godine 25 godišnjicu postojanja, kada su postigli godišnji prihod od 250 milijuna dolara.  http://www.burtsbees.co.uk/

Jeste li se uvjerili da jednostavne poslovne ideje zaista mogu zarađivati milijune? No, osim poslovne ideje, potrebni su ljudi koji će te ideje i ostvariti. Možda ste vi jedan od njih? Provjerite. Prijavite svoju poslovnu ideju na natječaj Pametnom idejom do uspjeha: http://www.24sata.hr/specijal/pametnom-idejom i krenite marljivo raditi na njenom ostvarenju.



Vijest Izvor:24sata.hr

DIREKT INFORMATOR

 


  Snimamo televizijiske emisije u cijeloj Hrvatskoj i inozemstvu! 

  Navesti ćemo samo neke od emisija u kojima smo gostovali: OBN  Sarajevo, PINK BiH, HRT, RTL ,Tv Istra, RTS TV .     

  Upravo snimamo televizijsku šaljivu seriju u vlastitoj produkciji!   

  Nadalje, snimamo šaljivu emisiju "Skrivena kamera"u produkciji Direkt informatora i Pink tv!

  Upravo počinje i radio emisija na radio "maestralu"!

  Ne gubite vrijeme tražeći klijente - neka klijenti sami pronađu vas!

  Direkt Informator marketing vam može pomoći kako biste bili viđeni!

         


KONTAKT INFO

Adresa : Japodska bb, ,52100Pula

Telefon : 091 3335733

Mobitel :

E-mail : direkt.informator@gmail.com

PRATITE NAS NA FACEBOOK